Paul Curca (doxologia.ro) pe marginea FILMULUI LESBIAN si a SCANDALULUI de la MTR: “Incidentele servesc pentru infierarea ortodocsilor”

24-02-2013 7 minute Sublinieri

protest mtr

Ideea pe care vor să o transmită este că trăim într-o țară în care drepturile minorităților nu sunt respectate, că românii nu sunt doar intoleranți, ci și violenți, gata să dea cu bâta, că nu înțeleg modernitatea, sunt împotriva cursului istoriei și nu acceptă regulile conviețuirii pașnice. Că suntem o populație care trebuie scuturată de trecut, de mentalități și metehne vechi și dăunătoare, că trebuie să învățăm regulile toleranței, ale conviețuirii pașnice cu semenii noștri. Ne dovedim, în ochii lor, neînstare încă de civilizație și respect. Ceea ce s-a întâmplat la Muzeul Țăranului Român sunt manifestări de ură, o homofobie care, în opinia lor, pune în pericol statul de drept și posibilitatea conviețuirii între oameni. Ele se cuvin pedepsite pentru a nu se mai repeta vreodată.

***

Se cunoaște, din presă, disputa care s-a iscat în urma proiecției cu „The kids are all right” („Copiii sunt bine mersi”) la Muzeul Țăranului Român. Filmul care a dat  naștere la toată tevatura e destul de slăbuț. Un subiect neobișnuit tratat destul de comun: un cuplu de femei lesbiene căsătorite trece prin probleme asemănătoare cuplurilor heterosexuale, dar ajung să le depășească și totul are un final fericit. Uimește simplismul dialogurilor, care parcă sunt preluate după manualul de conversație elaborat de responsabiliipolitically corectness.  Oamenii de aici discută, spun deschis tot ce îi doare, își rezolvă constructiv conflictele. Mai mult, chiar lesbiene fiind, persoanele care formează „cuplul” au dureri, speranțe, dezamăgiri, iubiri ca noi ceilalți, heterosexualii. Mesajul filmului e că nu ar fi nimic în neregulă sau ciudat să fii homo, e doar un mod diferit de a-ți manifesta sexualitatea. Practic, se dorește o redefinire a ceea ce înseamnă normalitate în actul sexual: un cuplu de lesbiene ar fi la fel ca unul heterosexual, se lovește de aceleași probleme, pe care le rezolvă în moduri asemănătoare. Aproape că trece neobservat faptul că se vorbește de două „mame”, în orice caz nu e problema principală care se ridică în timpul vizionării.

Problemele cu care se confruntă sunt cam aceleași ca la cuplurile heterosexuale. O „ea” le cam are cu băutura, cealaltă „ea” nu are o meserie prea clar definită. Dintre copii, băiatul are un prieten nepotrivit, după părerea uneia din „mame”. Fata e la o vârstă critică, și are și ea problemele specifice adolescenței. Exact ceea ce se întâmplă într-o familie normală din clasa de mijloc, nu? Protagonistele sunt departe de a avea comportamente morale ireproșabile, probabil și pentru că asta le-ar face mai puțin credibile. Au și ele păcatele lor, se mai uită la câte un film porno cu bărbați, folosesc uneori un limbaj cam dur, iar una dintre ele are o aventură cu un bărbat. Toate intră însă în sfera „normalului” și a „firescului”, de fapt tot filmul se desfășoară ca o dramă domestică între oameni civilizați, open mind, ce caută să-și rezolve corect și reciproc avantajos toate problemele.

Iar problemele încep atunci când o „ea” are o aventură cu un bărbat. E-adevărat că nu cu unul oarecare, ci chiar cu donatorul de spermă pentru cei doi copii ai cuplului. El, the_kids_are_all_right_93385200care e un tip ok, dar cam aventurier, își descoperă cei doi copii biologici și începe să aibă o relație ca de la părinte la copil cu fiecare dintre ei. Află, treptat, ce bine e să fii într-o familie, să ai copii pe care să îi crești și să ții la ei. Atenție: în film, acest om își descoperă nevoia de a avea o familie de la un cuplu de lesbiene!... Mai departe însă, el are o aventură cu una dintre ele. Când întâmplarea este descoperită, cuplul e pus serios în pericol, suferă toți, inclusiv copiii. Aici e momentul de criză, punctul culminant al filmului.

Apoi însă el este eliminat din grup, atât din viața femeilor cât și a copiilor. „Familia”, după momentul de criză, își revine treptat la „normal”, chiar mai întărită de experiența avută. În viața unei femei lesbiene poate apărea, ocazional, și un bărbat, pot să și facă sex cu acesta, dar asta nu îi schimbă ei opțiunea sexuală. E o aventură, după care se reîntoarce la „familia” sa.Opțiunea pentru lesbianism e trainică, e definitivă și perfect normală! N-avem de ce să nu acceptăm asta, nu-i așa? Iar filmul în discuție ne propune, într-un mod a cărui finețe să o judece fiecare spectator în parte, de o manieră realistă și oarecum verosimilă, „justețea” și „firescul” unui asemenea aranjament. (O observație însă, la acest moment: filmul este realizat în 2010, dar începuturile cuplului sunt prin 1991, moment în care nu se putea concepe existența unui asemenea mariaj. Deci, cu toate că își propune să fie verosimil, prezintă un cuplu într-o situație imposibilă practic.)

Sunt puțini, dar fac o gălăgie teribilă

Proiectarea acestui film într-un spațiu public, și mai ales la Muzeul Țăranului Român, un loc fără nici cea mai mică legătură cu LGBT (acronim care se referă la o comunitate lesbiană, gay, bisexuală sau transsexuală), s-a făcut doar pentru a atrage atenția și a provoca o reacție, care apoi să fie instrumentalizată împotriva inițiatorilor protestului. Filmul putea fi foarte bine vizionat acasă, așa cum am făcut și eu, deoarece se găsește pe un site de filme online gratuite și subtitrate în română.

Însă incidentele din timpul derulării filmului servesc de minune pentru înfierarea, de-a valma, a ortodocșilor, tradiționaliștilor, naționaliștilor, legionarilor, homofobilor. Ortodoxia este amestecată și condamnată, la pachet, împreună cu toate relele, imaginare, care pot fi puse pe seama protestatarilor. Este probabil ca un asemenea incident să fi fost provocat tocmai pentru a putea condamna Ortodoxia și, alături de ea, tot ceea ce ține de tradiție, de morală și de bunul simț. Promotorii drepturilor LGBT folosesc cuvinte tari pentru a înfiera acțiunea de protest a „fasciștilor ortodocși”: a fost încălcat dreptul la liberă exprimare, la libertatea de conștiință, dreptul de a fi informat, și altele de același soi, care de care mai grozave. Dacă ai citi comunicatele și punctele de vedere exprimate de organizațiile pro-homosexualitate, fără să știi faptele la care se referă, ți-ai închipui cine știe ce „Noapte de cristal” în care activiști pașnici, liniștiți, binevoitori sunt brutalizați de niște sălbatici incapabili să accepte normalitatea, hotărâți să elimine cu forța orice urmă de omenie din noi.

kamikazePașnicii și democrații adepți ai „diversității” și toleranței cer, cu multă tărie, pedepsirea nu doar contravențională, ci chiar penală a participanților la manifestație. Tonul este virulent și vindicativ. Sunt trase la răspundere Jandarmeria și Poliția pentru că nu au intervenit. Se cer măsuri drastice pentru ca asemenea „barbarie” să nu se mai întâmple. Oricum vor decurge lucrurile, ei vor avea de câștigat: dacă sunt condamnați protestatarii anti-homosexualitate, se va confirma oricui „agresiunea” suferită. Dacă nu vor fi, vor câștiga de două ori, de data aceasta la capitolul imagine: ca minoritari care suferă atât din partea majorității ortodoxiste anti-democratice, cât și din partea puterii de stat care îi acoperă pe agresori și refuză să-i apere pe ei, adevărații democrați. Vor răspândi peste tot ideea că România este o țară în care nu se poate trăi normal din cauza agresiunii permanente a fundamentaliștilor ortodocși.

Ideea pe care vor să o transmită este că trăim într-o țară în care drepturile minorităților nu sunt respectate, că românii nu sunt doar intoleranți, ci și violenți, gata să dea cu bâta, că nu înțeleg modernitatea, sunt împotriva cursului istoriei și nu acceptă regulile conviețuirii pașnice. Că suntem o populație care trebuie scuturată de trecut, de mentalități și metehne vechi și dăunătoare, că trebuie să învățăm regulile toleranței, ale conviețuirii pașnice cu semenii noștri. Ne dovedim, în ochii lor, neînstare încă de civilizație și respect. Ceea ce s-a întâmplat la Muzeul Țăranului Român sunt manifestări de ură, o homofobie care, în opinia lor, pune în pericol statul de drept și posibilitatea conviețuirii între oameni. Ele se cuvin pedepsite pentru a nu se mai repeta vreodată.

Sunt puțini, dar fac o gălăgie teribilă, astfel că e imposibil să nu dai de ei.Problema însă nu sunt activiștii pro-homosexualitate, ci mulțimea celor care se lasă convinși de ideile lor. Oricât de energici ar fi activiștii pro-LGBT, dacă ar fi doar ei cei care se exprimă, nu ar avea un impact atât de mare. Lor li se adaugă o mulțime de alte persoane, în marea lor majoritate heterosexuale, convinse de justețea „cauzei”. E ceva seducător în spusele acestora, dar cam ca în ideologiile care, plecând de la premise corecte, ajung la stâlciri foarte urâte ale realității. Premisa corectă aici este dreptul fiecăruia la viață proprie, la diferență, dreptul de a fi respectat de ceilalți oameni și de a fi acceptat așa cum este. Cei care susțin aceste idei nu sunt homosexuali, dar li se pare corect și moral să susțină drepturile comunității LGBT la exprimare. Homosexualitatea e, pentru acești partizani ai „toleranței”, doar o alegere între alegeri posibile, fără să implice vreo dimensiune morală. Atâta vreme cât persoanele care au raporturi homosexuale sunt mature și le acceptă de bună voie, e dreptul lor să facă ce vor. E de asemenea, dreptul lor să se manifeste cum vor. Cei care nu acceptă așa ceva sunt niște homofobi depășiți de spiritul vremurilor, demni de disprețul celor cu vederi normale.

Să numim viciul virtute și virtutea viciu?

Sunt creștinii niște homofobi înapoiați? Ce tot au cu bieții homosexuali, cu toată comunitatea LGBT, de ce persecută minoritățile, de ce nu înțeleg pe ce lume trăim, de ce nu se comportă și nu gândesc așa cum se cuvine? Să încercăm să răspundem măcar în treacăt la aceste probleme, căci ele constituie, de fapt, miezul problemei. Poate au fost și manifestări mai dure în protestele anti-LGBT, care ar putea duce în eroare pe unii din cei ce află despre ele. Dar principala problemă cu homosexualitatea este că reprezintă un păcat, e o folosire a trupului neconformă cu firea. Nu e vorba că cineva ar vrea să interzică altcuiva să facă ceea ce dorește (mai ales la el acasă, sub plapumă), ci că homosexualii pot fi și trebuie atenționați cu privire la gravitatea acestor acte.

Chiar dacă se impune, în spațiul public, un limbaj de forma „merge orice”, „totul e posibil și egal valabil, cât timp îndeplinește cerința minimală de a fi liber acceptat”, noi, creștinii nu putem adera la acesta. Ne rezervăm dreptul de a spune lucrurilor pe nume, cu riscul de a fi catalogați în cele mai urâte moduri. Fără emfază și fără mândrie, putem să zicem că a spune adevărul este o datorie de la care nu putem abdica. Ar fi greșit să numim viciul virtute și virtutea viciu. N-ar servi nimănui, nici nouă, nici celor cărora le vorbim. Homosexualitatea este un păcat, iar acest lucru nu poate fi trecut sub tăcere. În Ortodoxie se face o diferență netă între păcat, care trebuie înfierat, șipăcătos, pentru a cărui îndreptare trebuie să depunem eforturi. Omul nu e identificat cu faptele sale, oricât de reprobabile ar fi acestea. Poate nu s-a văzut foarte bine diferența asta în disputele din ultimul timp, dar ea există și e foarte importantă.

Homosexualitatea nu e singurul păcat blamabil, dar faptul că se cere, pentru el, „drept de cetate”, să fie considerat un firesc, o normalitate, provoacă reacții imediate și de aceea și răspunsul către cei din LGBT e mai ferm și, uneori, chiar virulent.„Nu știți oare că nedrepții nu vor moșteni împărăția lui Dumnezeu? Nu vă amăgiți: nici desfrânații, nici închinătorii la idoli, nici adulterii, nici stricații de tot felul, nici sodomiții, nici hoții, nici lacomii, nici bețivii, nici batjocoritorii  sau hrăpitorii nu vor moșteni împărăția lui Dumnezeu” (1 Cor. 6, 9-10). Rareori vei vedea bețivi sau hoți sau violatori care să se laude cu faptele lor, care să caute să se îndreptățească cu ele în fața oamenilor și a lui Dumnezeu. Își recunosc păcatele și luptă cu ele după puterile lor, nu vor să ne convingă de „normalitatea” lor, nu luptă să le dezincrimineze din punct de vedere legal, acolo unde legea sancționează astfel de fapte.

Homosexualitatea este o folosire a trupului neconformă cu firea, cu modul cum aceasta a fost lăsată de Dumnezeu. Să plecăm de la premisa (vehiculată de pro LGBT) că ar exista homosexuali rezultați din combinația unor factori genetici și de mediu și că nu își pot schimba orientarea sexuală. Ce mai pot face atunci? Există, chiar și așa, un singur răspuns: abstinența. Cu siguranță că le e greu, așa cum e greu să scăpăm de oricare patimă care ne domină și ne paralizează voința. Dar nu există o altă soluție. Nu putem să ne mântuim dacă doar ne complacem în starea noastră căzută, considerând-o fără ieșire sau chiar doar un alt fel de normalitate. Suntem chemați să fim „chip al lui Dumnezeu”, iar asta nu putem deveni dacă vom da curs, fără frâu, patimilor noastre. Și nu vorbim aici doar de homosexualitate, ci și de desfrânare, masturbare, furt, hoție, închinare la idoli, beție, viol, tâlhărie, lăcomie, tot ceea ce ține de o rea întrebuințare a trupului și a sufletului. Pe un homosexual care vrea să se mântuiască, care crede în Dumnezeu cu adevărat, nu numai că nu-l ajută, ci chiar îi face rău orice campanie dusă de comunități de genul LGBT, care cer ca homosexualitatea să fie tratată ca un comportament sexual firesc. Dacă ei sunt în regulă, de ce ar mai schimba ceva? Ce sens ar avea să lupte împotriva „firescului”? Noi însă avem datoria să le spunem adevărul, oricare ar fi riscurile pe care ni le asumăm astfel, căci numai „adevărul vă va face liberi” (Ioan 8, 32).

Crucea-si-Bisericuta-de-la-Muzeul-Taranului-Roman

*

*


Categorii

Homosexualitate, Muzeul Taranului Roman, Opinii, analize, Pagini Ortodoxe, Paul Curca, Razboiul impotriva Bisericii/ crestinismului, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

24 Commentarii la “Paul Curca (doxologia.ro) pe marginea FILMULUI LESBIAN si a SCANDALULUI de la MTR: “Incidentele servesc pentru infierarea ortodocsilor”

  1. “Să plecăm de la premisa (vehiculată de pro LGBT) că ar exista homosexuali rezultați din combinația unor factori genetici și de mediu și că nu își pot schimba orientarea sexuală.” – Pai, nu exista asa ceva, asta este solutia la o asemenea aberatie. Pentru unii ca acestia nu exista abstinenta, ci vindecare. Probabil la asta s-a referit si autorul, la o abstinenta care sa-l aduca la normal.

    Se vede ca s-a dezlantuit iadul din modul “firesc” in care vorbesc apologetii homosexualitatii si toti cei ce nu vor sa auda de Biserica si de natiune, de norme morale, identitate nationala si de alte valori ne netagaduit. Ca si cum statul este ateu in conditiile unei majoritati coplesitoare de crestini si chiar ortodocsi. Tupeu mai mult decat maxim. Reeducare teribila, mojicie crasa si cate alte calificative se mai pot da.
    Dar ce trebuie facut? Cine tace acum, cine nu marturiseste acum adevarata normalitate se leapada de Hristos. Acum suntem multi, dar cum va fi peste catva timp, cand se vor fi lepadat cei ce erau dintre noi, dar nu de-ai nostri?

  2. Iubiţi fraţi întru Hristos Domnul,

    Cu certitudine, nu trebuia îngăduită iniţiativa provocatoare a celor care au dorit să prezinte un film amoral, ce sfidează bunele moravuri, ca pe ceva “normal”.Şi unde? La “Muzeul Ţăranului Român”, un loc scump tuturor celor care gândesc, vorbesc şi trăiesc cuviincios valorile reale româneşti şi ortodoxe, în care au activat remarcabil (şi mai activează) mulţi creştini cu fapta, luminaţi şi smeriţi;
    Cu certitudine, nu a fost o “întâmplare”, cum corect au sesizat toţi cei care au relatat, în mod obiectiv, succesiunea reală a evenimentelor;
    Cu certitudine, au dreptate toţi cei care au luat o atitudine fermă, morală şi creştin-ortodoxă,împotriva încercării de pângărire a unui loc curat şi drag majorităţii românilor, exprimându-şi opiniile luminat şi civilizat, ba chiar cu compătimire pentru cei care, autoamăgindu-se, vor să prezinte un viciu extrem de scârbitor drept ceva “normal”.
    Dar, tot cu certitudine, răul s-a produs, fiindcă cineva nu a împiedicat acest lucru, atunci când putea şi trebuia să facă acest lucru, dacă avea o conştiinţă morală şi resposabilă minimă… Rămâne de văzut de ce, deşi răspunsul e cuprins în întrebare? Cui foloseşte?
    Aşa cum se prezintă lucrurile acum, se împune ca reprezentanţii ofciali ai Patriarhiei Ortodoxe Române, sfătuindu-se cu avvele care încă se mai află printre noi, să dea răspunsul cel mai potrivit acestei situaţii deloc simple de rezolvat, dar nu imposibil cu ajutorul lui Dumnezeu!
    Mărturisesc sincer, că mă voi ruga, după puteri, Mântuitorului nostru Hristos şi Măicuţei Domnului, ca pentru rugăciunile tuturor Sfinţilor Părinţilor noştri, să ne lumineze pe toţi cei chemaţi la Taina Mântuirii, cum trebuie să procedăm, iar pe cei chinuiţi şi munciţi de-o patimă atât de urâtă, înjositoare şi înrobitoare să-i întoarcă de pe drumul pierzării, dându-le gânduri de căinţă adevărată. Amin.
    P.S. – Cer iertare, cu merită metanie de gând, că nu pot fi de folos cu mai mult, dar din toată experienţa de doctor creştin, am o întrebare, pe care am adresat-o, civilizat şi profesional, tuturor celor căzuţi pradă acestui păcat greu şi viciu dzgustător, care au trecut prin cabinetul meu, întrebare simplă la care nici unul nu a putut să-mi răspundă: “Dacă spui că-l iubeşti pe partenerul tău (cel pasiv, desigur), de ce-i provoci dureri cumplite?”. Rădăcinile viciului sunt însă necredinţa şi lipsa de ruşine înaintea lui Dumnezeu şi a oamenilor, fapt pentru care numai rugăciunile Sfinţilor mai pot ajuta acestor semeni ai noştri, greu munciţi de cel rău.
    dr. Ioan Gându

  3. Ce ironie a sorţii, să numeşti cel mai tolerant popor din lume, intolerant. Pai, dacă noi nu suntem toleranţi, atunci cine?

    Sa schimbat definiţia cuvântului tolerant? Bănuiesc că după noile standarde ale S.U.A ar trebui schimbat cu -homolerant-.

  4. Cum nu poate exista nicio legatura logica intre luna LGBT si ceea ce defineste taranul roman, cu siguranta ca proiectarea acestui film la MTR a fost o provocare. Cum nu se putea lasa aceast lucru ce-si reclama normalitatea, a fost bine ca au fost cativa oameni de buna credinta care sa le cante acestor romani democratici, cu orientari contra firii, imnul national ce-i indeamna la desteptare. Si iata ca s-au suparat! Acum insa nu stiu cum sa puna paie mai multe pe foc, ca sa iasa valvataie mare si sa se vada si peste hotare. Totul parca a fost regizat, astfel incat sa apara cat mai vizibili peste tot, si prin acest scandal sa domine majoritatea, sa-i convinga pe cati mai multi ca au drepturi, ca oricare altii, sa fie pe invers…

    Ei, si homosexualitea vrea sa treaca precum o diversitate oarecare, ca si cum ar fi unii ce ar vrea sa-si incheie bluza la spate, decat sa o incheie in fata, ca majoritatea. Dar lucrurile nu stau chiar asa, caci homosexualitatea nu este numai o problema de dormitor, asa cum argumenteaza unii, ca sa fie si ei acceptati. Pacatul acesta nu ramane doar in dormitor si atat, ci insoteste chipul celui care-l infaptuieste oriunde apare el in societate, si raspandeste tuturor damfuri pe masura. E ca si cum un om se murdareste cu noroi intr-o mlastina si zice ca el avea dreptul sa se duca acolo, chiar daca iese asa spoit in lume. Ba inca mai vrea sa fie numit la fel de curat ca si ceilalti. Ori cum sa inchidem ochii la asa ceva? De ce sa devenim noi precum orbii atunci cand unii vor sa se manjeasca? Asadar, acum sa deschidem ochii si sa vedem incotro ne indreptam pasii, caci lumea pare ca se cam duce de rapa.

  5. Homosexualitatea, transexualitatea, etc., nu este doar o orientare sexuala. La baza stau tulburarile de gen — persoana este in conflict cu propria fire pe care nu o vrea asa cum e. Deci, masculinul si femininul nu sunt acceptate in forma naturala, ci intr-un amestec (oarecum), sau total inversate.

    Altfel, ei sufera de aceeasi problema de care sufera si cei cu o constiinta incarcata — stiu in strafundul lor ca se lupta impotriva a lor insisi, a adevarului, dar nu se pot opri. Acest “nu ma pot opri” este de fapt radacina a tot pacatul indiferent care. Numai prezenta iubirii lui Dumnezeu poate vindeca cu adevarat o persoana, pentru ca tot pacatul il cauta de fapt pe Dumnezeu, este o simptoma a lipsei de Dumnezeu pe care nu il mai intelegem asa cum este El si nici nu putem fara Harul Sau, fara interventia Lui directa.

  6. Pingback: RADACINILE FASCISTE ale organizatiilor PRO-GAY si ANTI-CRESTINE. Hitler: Casatoria traditionala este impotriva naturii - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  7. Pingback: Conferinta de presa a ASOCIATIILOR CRESTINE care au PROTESTAT la Muzeul Taranului Roman [VIDEO INTEGRAL]/ Dir. adj. al MTR reactioneaza si el: ASTEPT SCUZE DE LA AMBASADA SUA - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  8. Pingback: "PERVERSII". Reacii editoriale fata de AGRESIUNEA LOBBY-ului HOMOSEXUAL/ "Parteneriatul strategic" cu SUA&UE = AGENDA GAY si JAFUL NATIONAL - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  9. Pingback: Reteaua Nationala a Muzeelor IL SUSTINE PE DIRECTORUL MTR PRO-GAY NITULESCU. Angajatii Muzeului Taranului Roman, obligati LA DELATIUNI! - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  10. Pingback: "MAI SUNTEM VREDNICI DE UN MUZEU NATIONAL?" Reactie a oamenilor de cultura fata de "totalitarismul ideologic" al propagandei homosexuale de la MUZEUL TARANULUI ROMAN - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  11. Pingback: Costion Nicolescu: PROPAGANDA LGBT DE LA MUZEUL TARANULUI ROMAN, UN ACT DE PROVOCARE SI DE SFIDARE/ Dictatura confuziei: casatoria si adoptiile homosexuale vor duce la INTERZICEREA NORMALITATII - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  12. Pingback: Derapaj grav al ministrului culturii Daniel Barbu. "ETICA RESPONSABILITATII", invocata pentru a SUSTINE DIFUZAREA FILMULUI GAY de la Muzeul Taranului Roman! - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  13. Pingback: TERORISMUL INTELECTUAL, batalia cuvintelor si STRATEGIA STIGMATIZARII oponentilor prozelitismului homosexual: ”Homofobul este fascistul de azi” - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  14. Pingback: BOMBA ATOMICA CU CEAS PUSA LA TEMELIA FAMILIEI SI A BISERICII. O noua PRIGOANA impotriva crestinilor, in Romania, incepe prin noua CONSTITUTIE dictata de lobby-ul HOMOSEXUAL? -
  15. Pingback: VREME REA. COPIII: folositi deja in propaganda LGBT de la "MARSUL DIVERSITATI"/ "Marea topiala" a PARADEI GAY, circ sodomit "strategic" impanat cu VATAFI IMPERIALI/ Cu ce ne afecteaza CASATORIA HOMOSEXUALA? Controlul gandirii
  16. Pingback: PARADE GAY LA TEL-AVIV SI ATENA/ Sinodul Bisericii RUSE pe tema homosexualitatii si transsexualitatii/ Crin Antonescu: recul pe tema FAMILIEI TRADITIONALE si PARTENERIATELOR CIVILE [video] - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  17. Pingback: Revizuirea Constitutiei: AMENDAMENTUL CARE DEFINEA FAMILIA CA RELATIE INTRE UN BARBAT SI O FEMEIE ELIMINAT in compensatie cu scoaterea discriminarii pe baza orientarii sexuale - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  18. Pingback: Pr. C-tin Sturzu despre dictatura homosexuala: “TRAIM MOMENTELE CELE MAI CUMPLITE DE DUPA 1989, DAR PUTINI SUNT CONSTIENTI. Va veni o persecutie “corecta politic”, cum n-a mai cunoscut istoria României!” - Recomandari
  19. Pingback: CRESTINISMUL “SOFT, ANTISTRES”, RELATIVIZANT, AL CORECTITUDINII POLITICE versus OBLIGATIA MARTURISIRII. Cum arată “ighemonul” modern care ii execută pe crestini? - Recomandari
  20. Pingback: Update – PRO TV PREGATESTE MARELE SOC CULTURAL? Emisiunea “Patru nunti si-o provocare” ar promova un CUPLU HOMOSEXUAL - Recomandari
  21. Pingback: Razbunare corect-politica. CNCD A AMENDAT ASOCIATIA PRO-VITA SI AFR-UL PENTRU PROTESTELE DE LA Muzeul Taranului Roman - Recomandari
  22. Pingback: Iulian Capsali in Familia Ortodoxa si Costion Nicolescu in Ziarul Lumina despre AGRESIUNEA LGBT de la Muzeul Taranului Roman. “ASTAZI ASISTAM LA APOSTAZIA DE BUNAVOIE A OAMENILOR” - Recomandari
  23. Pingback: PRO-VITA si AFR amendate de CNCD pentru un TRUCAJ FOTOGRAFIC la reclamatia Active Watch! Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii – in razboi cu crestinii (COMUNICAT) - Recomandari
  24. Pingback: De ce Biserica se opune sodomiei?/ EXISTA VINDECARE PENTRU INCLINATIILE NEFIRESTI?/ Puterea propagandei gay, corectarea realitatii si crima de a gandi normal/ CUI II PASA CU ADEVARAT DE HOMOSEXUALI?/ Noua revolutie totalitara - Recomandari
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare