UPDATE – Foarte important si foarte grav: SAPTAMANA ACEASTA SE VOR VOTA LA CONSILIUL EUROPEI DOUA RAPOARTE CAPITALE impotriva familiei, a vietii si (implicit) a credintei crestine!
Publicat pe 24 Jan 2010 | Categorii: Avort, Biserica la ceas de cumpana, Noua ordine mondiala/ Masonerie, Portile Iadului, Reeducarea ieri, azi si maine, Uniunea Europeana (UE) | Print
- UPDATE: VESTI BUNE! – vezi aici
- Interfax-Religion: Russian Church urges PACE not to adopt resolution in defense of gay rights
Ne-a parvenit, cu oarecare intarziere, urmatorul apel de o maxima urgenta si gravitate de la Bogdan Stanciu, in numele Pro-Vita Bucuresti si al Aliantei Familiilor din Romania.
Intrebarea noastra ar fi: Biserica Ortodoxa Romana (si in general Bisericile Ortodoxe din Europa) au de gand sa faca ceva, sa ridice glasul macar in al XII-lea ceas, pana cand Consiliul Europei si, implicit, si statul supranational UE (a carei “provincie” marginala suntem), nu vor deveni efectiv noi Sodoma si Gomora, iar marturisirea crestina minimala va fi, practic, persecutata in mod oficial si legal, deschizand drumul celei mai ingrozitoare tiranii antihristice din istoria lumii?
ACTIUNE NECESARA – CONSILIUL EUROPEI!
Dragi prieteni,
In 27 si 29 ianuarie sunt programate la vot in Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei (PACE) doua rapoarte foarte importante si periculoase pentru valorile noastre comune. Scopul acestui mesaj este sa ne indemne la actiune pentru respingerea lor.
Va rugam cititi cu atentie cele de mai jos. Daca mai cunoasteti persoane interesate, dati-le de stire.
CE ESTE PACE SI CE ROL ARE?
Consiliul Europei cuprinde reprezentanti din 47 de tari europene (inclusiv tarile UE) si are printre atributii armonizarea legislatiilor nationale cu Conventia Europeana a Drepturilor Omului (CEDO). Autoritatea suprema privind interpretarea Conventiei este Curtea Europeana a Drepturilor Omului.
In ultimii ani, PACE a fost parazitat de forte radicale de stanga, care fac presiuni crescande pentru adoptarea unor rezolutii in acord cu agenda lobby-ului international pro-avort si pro-homosexualitate, impotriva vietii, impotriva familiei si impotriva libertatilor religioase.
Rezolutiile PACE sunt folosite ca instrument de presiune asupra guvernelor si parlamentelor nationale pentru ca acestea sa modifice legislatia interna. Reamintim ca legislatia internationala are prioritate in fata celei nationale.
Totodata, rezolutiile sunt adesea luate in considerare de Curtea Europeana a Drepturilor Omului in emiterea deciziilor sale, care sunt obligatorii.
*
CE CUPRIND RAPOARTELE CONTESTATE?
Ambele rapoarte ameninta grav familia, dreptul la viata, moralitatea publica, interesul superior al copilului precum si dreptul si interesul suveran al statelor de a proteja aceste valori.
1. Raportul privind discriminarea in baza orientarii sexuale si a identitatii sexuale – 27 ianuarie
[Documentul 12087 - “Discrimination on the basis of sexual orientation and gender identity”, raportor Andreas Gross, Elvetia, Grupul Socialist]
Textul integral in limba engleza: http://assembly.coe.int/Main.asp?link=/Documents/WorkingDocs/Doc09/EDOC12087.htm
Raportul cere statelor membre:
* Sa legalizeze casatoriile homosexuale precum si sa recunoasca reciproc casatoriile si uniunile civile intre persoane de acelasi sex;
* Sa adopte legislatii interne prin care sa elimine orice fel de discriminare pe motiv de orientare sexuala, sa interzica orice referiri si manifestari publice negative la adresa asa-ziselor „minoritati sexuale”. Acest obiectiv submineaza libertatea de asociere, religioasa, de cuvint si drepturile parentale;
* Sa-si ajusteze sistemul educativ in sensul promovarii in randul minorilor a homosexualitatii ca stare de normalitate si sa combata “homofobia” prin actiuni legislative si educative adresate tinerilor;
* Sa faciliteze, chiar din fonduri publice, schimbarea sexului biologic al indivizilor cind acestia o cer.
2. Raportul „Cincisprezece ani de la Conferinta Internationala asupra Populatiei si Dezvoltarii” – 29 ianuarie
[Documentul 1192 - ’15 years since the International Conference on Population and Development Programme of Action’, raportor – Christine McCafferty, Grupul Socialist]
Textul integral in lb. engleza:
http://assembly.coe.int/Main.asp?link=/Documents/WorkingDocs/Doc09/EDOC11992.htm
Raportul promoveaza avortul ca mijloc de planificare familiala si control al nasterilor, fortand recunoasterea acestuia ca „drept al omului” si finantarea din fondurile publice.
*
CE PUTEM FACE?
Opozitia fata de aceste documente este o datorie crestina, pe care va invitam sa o indeplinim impreuna.
1. Contactati delegatii Romaniei in Consiliul Europei si exprimati-va pozitia.
Solicitati-le ferm sa voteze respingerea ambelor documente.
Datele de contact ale reprezentantilor delegatiei Romaniei la Consiliul Europei:
- Parlamentari: http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.dp?idg=19&leg=2008.
- Secretariatul delegatiei romane la PACE:
Doamna Nadia Valentina Ionescu, Camera Deputatilor, la Tel: +40 21 414 18 75, Fax: +40 21 414 18 77, pace@cdep.ro, dropi@cdep.ro;
Doamna Mihaela Draghici, Senat, la Tel: +40 21 414 25 84, Fax: +40 21 313 35 07, sau electronic la adresa mihaela.draghici@ senat.ro.
Daca sunteti un ONG, trimiteti o adresa oficiala, scrisa, in acest sens.
Trimiteti un e-mail sau un fax; daca puteti, dati si un telefon – ar fi ideal.
Va rugam sa ne inaintati orice raspuns pe care l-ati primit.
Ne puteti contacta la urmatoarele adrese:
office@protejarea-familiei.com
provitabucuresti@yahoo.com
2. Rugaciunea este, se intelege, foarte utila si necesara. Fie ca Dumnezeu sa le deschida mintile si inimile reprezentantilor statelor europene la Consiliul Europei pentru a respinge aceste documente otravitoare.
Asociatia Alianta Familiilor din Romania
Asociatia Pro-vita – fil. Bucuresti
NOTA: Preluarea materialelor publicate de pe acest site se poate face fie fragmentar (partial) - cu trimitere pentru continuare la articolul integral de la sursa (vezi continuarea la Razboi intru Cuvant: UPDATE - Foarte important si foarte grav: SAPTAMANA ACEASTA SE VOR VOTA LA CONSILIUL EUROPEI DOUA RAPOARTE CAPITALE impotriva familiei, a vietii si (implicit) a credintei crestine!), fie integral - dar numai cu acordul nostru explicit si cu mentionarea sursei. Va multumim pentru intelegere si onestitate.




AJUTOR PENTRU GEORGIANA. Cum ne rusineaza si ne mustra pacatele niste copii si tineri chinuiti, suferind de boli rare…
Cum sa ne ferim de exegetii improvizati ai profetiilor eshatologice? CUM TALCUIESC SFINTII PARINTI LEGATURA DINTRE LEPADARE SI ANTIHRIST





















am ajuns in pragul vremurilor din urma, mai rau ca in Sodoma si Gomora. Trebuie sa ne trezim pana nu este prea tarziu. Ce vor face copiii nostri daca noi le vom lasa o astfel de mostenire? Mai marii lumii vor incerca cu orice pret introducerea acestor legi, dar noi trebuie sa strigam la Dumnezeu sa nu ingaduie asa ceva. Este uraciunea pustirii: avortul, homosexualitatea.
Daca vor spune DA, vor transforma Europa in Sodoma si Gomora, si legal si sfarsitul, stim care este atunci. Sa dea Dumnezeu putere celor in masura sa spuna NU homosexualitatii si avortului.
STOP AVORT – emisiune din 21.01.2010 intresanta!! http://www.trilulilu.ro/vylyca84/e51a5146e2d8bd
Fratilor este evident ca traim apocalipsa sub o aparenta stare de pace si liniste…jidanii care au asasinat economic Romania acum lupta sa demoralizeze societatea romaneasca printr-o infuzie de asa zisa cultura europeana din care face parte si cel mai spurcat viciu sodomia…scopul lor marsav este de a dezvolta omului gustul pentru lux si trai usor reducand-ul astfel pe om numai la simturi,ei stiind ca un astfel de om nu poate realiza ce se intampla cu el si cu tara lui deoarece este prea ocupat cu satisfacerea placerilor…iar acum jidanii inamicii crestinismului si dusmanii neamului omenesc vor sa ne procopseasca si cu drepturi si legi pentru sodomisti.O sfinta mare nerusinare oare cum cred acesti fii ai satanei ca o sa scape de bataia lui Dumnezeu…nu inteleg de ce sodomistii nu isi consuma viciu lor spurcat in intimitatea lor fara sa-l mai faca public si sa mai vrea si legi pentru asta.
Fratilor degeaba va agitati…treziti.va…traim vremuri apocaliptice…pocaitiva si intoarcetiva la Dumnezeu..nu puteti(putem) face nimic…..sa ne rugam ca Dumnezeu sa aiba mila de noi pacatosii.
Fratilor de fapt prin introducerea drepturilor pentru sodomiti jidanii nu urmaresc decat sa dea o lovitura de moarte celor doi stalpi ai societatii care sunt religia si familia…nu ne mai ramane decat sa mai legalizeze drogurile si prostitutia si atunci vedem deslusit cum se indeplineste sloganul masonic ‘PRIN HAOS LA ORDINE’.
ce putem sa facem ca sa impiedicam ? ce actiuni vor face crestinii ortodocsi ?
Dragi romani, sigur putem sa ne expunem punctul de vedere, dar pana acum Romania a votat pentru in toate aceste teme, nici nu a fost vorba vreodata de a spune nu! Eu unul nu inteleg cum putem fi asa de servili, intotdeauna!
Ma rog cei care “ne conduc”! Cu siguranta aceste documente vor fi ratificate! In final ramane la latitudinea fiecarui individ sa caute calea prin viata si cu ajutorul lui Dumnezeu sa razbeasca prin ce ne asteapta!
Va rog sa urmariti acest documentar, sper sa va mearga!
http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b00qbvyc/How_Earth_Made_Us_Deep_Earth/
Spune multe din punct de vedere stiintific! Dar ce omite sa spuna este ca toate imperiile formate au ajuns la decadere imbatate fiind de putere (puterea corupe) si toate lucrurile in aceasta viata au un pret pe care trebuie sa-l platim! Nimic nu ne-a fost dat gratis! Intotdeauna s-a omis partea sufleteasca si asta a dus la autodistrugere!
sa nu fim indiferenti
E ingrozitor la ce s_a ajuns.Ortodoxia, credinta care poate vindeca toata boala sufleteasca si trupeasca a omului cazut in autodistrugere este discreditata,hulita si osandita. Credinciosii practicanti acuzati de fundamentalism de habotnicie,de practici medievale etc, etc. Iar iustri civilizatiei iata la ce cuceriri supercivilizate tirasc omenirea. Sfintul ap. Pavel lamureste cauza acestei MARI DECADENTE. Ma cutremur la gandul ca asa cum totul a mers fara nici o impotrivire serioasa a oficialilor pina acum tot asa va merge pina la legiferare. Reiau si eu intrebarea pusa de admin. Oficialii BOR, sfantul sinod, Patriarhia de Constantinopol, nu au nici o reactie, njci o pozitie oficiala, nici o angajare in lupta cu aceste pacate cumplite ? Oare cum pot pastra tacerea ?
Uita ca tacerea este un raspuns ? Ca nu avem cale de mijloc in ortodoxie ? Ori tocmai ei nu stiu ca Domnul a spus ca, cine nu este cu El esteimpotriva sa ?
Fratilor, iertati ca indraznesc, dar uitati aici pasajul din Facerea 19/4-11.
Indraznesc sa cred (asa cum spun si Sf PArinti, care ei au avut vrednicia de a cunoaste din tainele lui Dumnezeu), ca tot ce ne este transmis de Dumnezeu, are revelatie in orice timp similar, al omenirii, spre indelunga nostra luare aminte.
Daca atunci, sodomenii nu se mai temeau/rusinau,sau nu aveau nici urma de mila, ei cei care decazusera intr-atat, incat nici pe Oaspeti, Ingerii Domnului, nu vroiau sa ii ocoleasca de la total anormalitatile lor, ma intreb acum, cand toate demersurile sunt facute, pentru legiferarea ingrozitoarei monstruozitati…..: Ce sanse exista pentru stoparea macar pe un timp a rautatilor????
Ca cei de acum, nu mai au nici mila macar de copii, din contra pe ei ii pervertesc si vor sa-i aduca la pervertire dintru inceput, prin ce vor sa-i invete, si deja ii invata in scoli, iar cei care vor vrea sa invete copilul ca nu e normal, vor putea fi sanactionati.”vor zice raului bine, si binelui rau”
<<<<
<<<>>>>
>>>>>
Si asa mai departe continua cu ceea ce s-a intamplat cetatilor acelora.
@ Cristina:
Retrimite citatele fara acele ghilimele. Ele fac sa dispara textul.
Scuzati, iar am uitat
4. Dar mai înainte de a Se culca Ei, sodomenii, locuitorii cetăţii Sodoma, tot poporul din toate marginile; de la tânăr până la bătrân, au înconjurat casa,
5. Şi au chemat afară pe Lot şi au zis către el: “Unde sunt Oamenii, Care au intrat să mâie la tine? Scoate-I ca să-I cunoaştem!”
6. Şi a ieşit Lot la ei dinaintea uşii şi, închizând uşa după dânsul,
7. A zis către ei: “Nu, fraţii mei, să nu faceţi nici un rău.
8. Am eu două fete, care n-au cunoscut încă bărbat; mai degrabă vi le scot pe acelea, să faceţi cu ele ce veţi vrea, numai Oamenilor acelora să nu le faceţi nimic, de vreme ce au intrat Ei sub acoperişul casei mele!”
9. Iar ei au zis către el: “Pleacă de aici! Eşti un venetic şi acum faci pe judecătorul? Mai rău decât Acelora iţi vom face!” Şi repezindu-se spre Lot, se apropiară să spargă uşa.
10. Atunci Oamenii aceia, care găzduiau în casa lui Lot, întinzându-Şi mâinile, au tras pe Lot în casă la Ei şi au încuiat uşa;
11. Iar pe oamenii, care erau la uşa casei, i-au lovit cu orbire de la mic până la mare, încât în zadar se chinuiau să găsească uşa.
Doamne ajuta,apara si pazeste poporul Tau!Doamne,nu lasa raul la putere!Cine ne conduce,cine ne apara,unde este vazuta OPOZITIA BISERICII? Fara conducatori buni,vom cadea din treapta in treapta pana in haul iadului si nici nu ne vom da seama (!!???)ca deja suntem in gura balaurului,fiind frumos ornat,dupa moda…E vremea modei lucitoare(lucifere),voind sa para lumina unde e intuneric.S-a defilat si s-a facut mare propaganda cu MODA HOMOSEXUALILOR pana si pe ecranele televizoarelor,la ore de varf,de seara,cand nici copiii nu dormeau.Intamplator,nu!De unde provine atata acceptare,privilegii ale satanicilor prostituati,simpatie chiar…de unde si de ce?Intreb si eu,ca toata lumea normala.Acesti CONDUCATORI AI LUMII,FACATORI DE LEGI,cum doresc sa-si educe copiii lor,chiar asa,sau cred ca pot fi ocrotiti…cum?O lume intreaga trebuie sa sufere o schimbare TOTALA SI DEMONICA,ANTIHRISTICA,pentru privilegii materiale,numai de ei impartasite si pe noi invaluindu-ne in ceata densa,necurata.Nu sunt crestini cu frica lui Dumnezeu,printre acestia care aproba LEGI IMPOTRIVA LEGII LUI DUMNEZEU,E POSIBIL?S-a ajuns mult prea departe cu impunerea de vietuire vicioasa,pacatoasa si extrem de intunecoasa pentru cei care iubesc LUMINA.Pentru ca Lumina este de la Dumnezeu,iar intunericul de la intunecatul ANTIHRIST.Iar cei care nu sunt in lumina,sunt in intuneric.CINE NU IUBESTE SI NU MERGE IN LUMINA SI LEGEA LUI DUMNEZEU,ALEGE SI MERGE PE CALEA INTUNECATA A URATORULUI DE BINE.Nu mai avem Dumnezeu?Sa ne facem auziti cumva si de urechile celor din conducerea BOR…nu stiu cui si mai cum,sa se tina seama si de opozantii raului,ca doar nu v-a invinge raul?Asta ar insemna ca noi nu mai avem buna credinta,nu stim sa-L marturisim pe Dumnezeu,si-Lvom mania…si sfarsitul il vom apropia.DOAMNE,AI MILA DE NOI SI NE INDREAPTA SPRE CALEA TA CEA VIE SI LUMINOASA,CA DOAR TU LE POTI FACE PE TOATE.FIE DOAMNE VOIA TA CU NOI CU TOTI SI PE CEI INTUNECATI LA MINTE,LUMINEAZA-I!AMIN!
…Toate aceste lucruri pacatoase si urate inaintea Domnului,au fost facute intotdeauna la indemnul diavolului,dar numai in ascuns,pe intuneric,cu rusinea de a se afla…Iar acum,nu numai ca s-a scos la vedere,la lumina zilei, facandu-se propaganda prostitutiei,dar se mai si da LEGE…”buna-rau”. Legea asta este pentru draci si indraciti.Dar cu noi,cu noi cei cu frica de Dumnezeu,cu copii normali si familii,cum ramane?ce se intampla,ne ia cineva in seama? Cineva…sa faca ceva…pentru numele lui Dumnezeu!
Doamne,IIsuse Hristoase,Fiul lui Dumnezeu,miluieste-ne pe noi pacatosii!
Plugaria sufletului se cere, mai mult si mai mult! POST SI RUGACIUNE! amin
In spiritul celor scrise de razvan, si in pofida “scancetelor” asociatiilor mentionate in articol, afirm cu tarie ca asemenea actiuni de “opozitie” din partea noastra a crestinilor ortodocsi sunt complet in afara credintei si invataturilor Bisericii noastre, prin Sfintii Parinti si marii duhovnici. Cum fara echivoc spune parintele (eu as indrazni chiar a-l numi sfant) Iustin Parvu, “solutii omenesti nu mai sunt”.
Dimpotriva, eu chiar multumesc Bunului Dumnezeu ca m-a si ne-a invrednicit sa traim aceste vremuri, in care tuturor ni se va pune la dispozitie posibilitatea marturisirii mucenicesti pentru si intru Mantuitorul nostru Iisus Hristos. Obligatia noastra sfanta este aceea de a ne lupta din rasputeri, pana la ultima suflare, cu patimile ce ne murdaresc trupurile, mintile si mai ales sufletele.
SINGURA noastra actiune demna si binecuvantata este rugaciunea spre iertarea pacatelor si mantuirea sufletelor. Restul, telefoane, faxuri, e-mail-uri, scrisori, pe langa faptul ca sunt inutile, sunt in afara credintei. Caci nu poti crede in proorocirile Sfintei Scripturi si ale Sfintilor Parinti si totodata sa crezi ca poti tu, in nimicnicia ta de faramitura de lut, sa schimbi cursul Vietii.
Doamne, milueste-ne pe noi, pacatosii Tai robi nemernici!
@ Adris:
Din pacate, tocmai conceptia dv. nu are nimic in comun cu Ortodoxia si cu dreapta socotinta, ci tine de fatalismul credintei in destin sau de mentalitatea religiilor orientale. Si pe parintele Justin l-ati inteles gresit si rastalmacit, justificandu-va pasivitatea. Cuvantul parintelui este indreptat impotriva ortodoxistilor ideologi si activisti care isi pun toate nadejdile in faptele lor si care isi imagineaza ca vor crea ei o lume mai buna si mai dreapta, luptandu-se cu fiara si dovedind-o. Dar asta nu inseamna sa cadem in cealalta extrema si sa ne lasam sodomizati, deocamdata sufleteste si ca libertate de exprimare, fara sa opunem rezistenta. Nu pretindem sa schimbam cursul vietii, sa construim utopii si sa impiedicam sa vina antihristul, dar pretindem ca trebuie sa ne facem datoria de A MARTURISI pana la capat, iar fara aceasta ne amagim amarnic ca ne numim ortodocsi. Dovedim doar indiferenta fudula, mascata sub ipocrizia pretextelor “super-duhovnicesti”. Cu o astfel de mentalitate, ma mir si ca nu asteptam sa ne pice-n traista direct din cer mana sa mancam, fara sa mai facem nimic, decat rugaciune. SI MACAR DE AM SI FACE-O!
Si indraznim sa fim atat de vehementi, pentru ca pana azi n-am intalnit UNUL SINGUR din toti cei care au exprimat acest tip de discurs care sa si faca efectiv rugaciune multa si profunda, sa fie din aceia sincer preocupati sa se lupte cu patimile proprii sau sa ajute, prin durerea inimii, nevointa si lacrimi, razboiul celorlalti, ci singura ocupatie a acestor “prea rugatori” este sa faca morala celor care cauta sa mai faca ceva, sa mai miste ceva, doar sa le puna piedici acestora si atat. Iar de fariseismul si de bravada asta “muceniceasca” din vorbe mari si fapte zero, sa avem iertare, suntem satui. Poate nu e rea intentie, dar nici dreapta socoteala sigur nu este. Si noi punem accent pe pocainta, si ca asta e esential si prioritar, dar pocainta implica, pe langa plans si zdrobire de inima, neaparat si A FACE TOT BINELE PE CARE IL POTI FACE, rascumparand vremea pierduta. Ce nu putem, lasam in seama Domnului si noi adaugam mahnire si lacrimi si pentru neputinta noastra.
Daca nu erau “scancete” ca acestea ale unor asemenea asociatii si oameni care sa se gandeasca si la altii, nu numai la ei si nu numai la orizontul lor imediat (fie si “duhovnicesc”), nu s-ar fi salvat pana acum sute si mii de suflete si de vieti… Va veni curand vremea cand nu se va mai putea, intr-adevar, face mai nimic pentru ceilalti. Dar pana atunci, sa plangem si sa strigam, nu sa ne vedem nepasatori de treburi si de placeri. Daca acum nu o facem, nici apoi nu vom ajunge sa marturisim, cand se va pune problema “muceniciei”, pe care o privim imatur de eroizant. Nu va fi nimic eroic, va fi o lupta surda si crunta cu deznadejdea.
http://www.razbointrucuvant.ro/2010/01/14/crestinismul-respinge-prostia-si-pasivitatea-lasa-ca-pe-erezii/
http://www.razbointrucuvant.ro/2008/06/23/a-spune-ca-224-sau-despre-marturisirea-si-lepadarea-adevarului-incomod/
http://www.razbointrucuvant.ro/2009/03/29/parintele-nicolae-steinhardt-20-de-ani-de-la-plecarea-la-hristos-jurnalul-fericirii-in-actualitate/
http://www.razbointrucuvant.ro/2008/03/28/parintele-nicolae-steinhardt-cuvinte-si-pilde-pentru-dreapta-socotinta-si-ne-absolutizarea-virtutilor/
cu adevarat traim vremurile de pe urma, acesti nemernici care ne conduc tara ne-au tavalit 20 de ani prin noroaiele demoNOcratiei ei nefiind absolut deloc democrati ci demonizati, trebuie sa staruim mai mult in rugaciune si in post si spovedanie sa oprim aceasta uraciune in fata lui Dumnezeu si nu va fi singura Dumnezeu sa ne ajute pe toti.Doamne ajuta
Dragii mei,
Dumnezeu ingaduie ca acestea sa se intimple pentru incercarea credintei noastre ! Pentru incercarea Milei noastre fata de aceste suflete orbite si robite de diavol ! Mila noastra trebuie sa ramina vie !
In acelasi timp trebuie sa luam atitudine ferma impotriva orbirii lor ! Asta asteapta Dumnezeu de la noi ! Sufletele sa le iubim iar iubirea noastra s-o dovedim prin marturisirea credintei in Hristos, Dumnezeul cel Viu ! Numai impotrivindu-ne legilor omenesti care indeparteaza pe om de Dumnezeu si-l imping spre focul vesnic al iadului, noi dovedim Dragostea si Mila noastra pentru aceste suflete aflate in intuneric ! Ca ei vor intelege sau nu acest lucru, asta nu mai este in puterea noastra. Pentru asta trebuie rugaciunea cu lacrimi si cu durere, cu totala incredere catre Dumnezeu care toate le poate ! Sa cerem sa aiba Mila de toate sufletele !
DOAMNE AJUTA !
Mircea
Dragii mei frati intru Hristos, care a-ti avut de la Dumnezeu chemarea de a infiinta acest web site, va multumesc din toata inima pentru tot ce faceti pentru sufletele noastre ! Multumesc lui Dumnezeu pentru binecuvintarea ca v-a “adus” in calea mea !
Bunul Dumnezeu sa mintuiasca toate sufletele ! Amin !
DOAMNE AJUTA !
Mircea
Dragilor, aberați la greu. Dacă este să vorbim despre homosexualitate, ea se petrece cel mai mult în „curtea bisericii”, așa că nu mai limitați voi dreptul fiecăruia de a face ceea ce simte. Voi interziceți iubirea? Dacă un om simte să-l iubească pe altul, orice gen ar fi, care e problema voastră?
Religia este o chestie opțională. Nu puteți afecta libertatea unor oameni, doar că vezi Doamne voi aveți o regulă de conduită. Când le veți plăti voi taxele oamenilor ăștia, atunci să comentați.
Observ cu mirare ca majoritatea celor care au postat anterior s-au opus sau cel putin au incercat sa se opuna, fara argumente dupa parerea mea, faptului ca toti oamenii sunt egali si au aceleasi drepturi. Credinciosi, necredinciosi, tigani, romani, hetero sau homosexuali..
Am citit si am ramas profund mirat de inversunarea comentariilor, parca ma aflam in cea mai extremista secta.
Va doresc mai multa intelegere! Aveti nevoie…
Doamne ajuta!
Ma intreb daca Patriarhia Romana va reactiona!
Caci va avea sprijinul nostru al tuturor! Sper!
Doamne miluieste-ne!
Am ajuns zilele inceputului de sfarsit. Se pare ca totul trebuie sa fie permis si e nevoie doar de acordul nostru – dar cum sa acceptam homosexualitatea, care este impotriva firii si a legii omenesti, respectiv avortul care e din start o crima? Nu e bine sa judecam, dar deja aici nu mai e vorba de a judeca pe celalalt, ci de a ne judeca propria noastra minte(gandire). Nici macar dobitoacele cele necuvantatoare nu fac asta- suntem oameni inzestrati cu ratiune, la ce nivel vrem noi sa ne coboram? Dar unde am ajuns? Pentru cei care sunt de acord cu asa ceva, am si eu un mic mesaj de oferit – cine credeti ca va oficia slujba de cununie intre 2 barbati? Nici un preot cu frica de Dumnezeu nu va face asta-dar e cel mai absurd lucru la care am putea sa ne gandim, e fara logica, e IMPOSIBIL. Daca presedintele cu tot tacamul de oameni politici ar fi de acord cu asa ceva, pai i-a sa îi intrebam, oare ei de ce s-au mai casatorit cu femei? Sau poate or fi avand amanţi ascunsi pe undeva si nu stiu soţiile lor? Imi cer iertare ca spun asta, dar homosexualitatea nu isi are locul si nici sensul. Daca altii vor sa isi faca de cap nu trebuie sa fie si cazul nostru, caci si asa destul pacatuim. Ce mai vrem, ce ne mai trebuie, ce nu ne ajunge? Nu e suficient, ca dam COPY_PASTE la tot ce prindem, vedem, auzim, citim din mass-media, si mai ales de la TV (in acest sens cred ca maj stiu de cartea numita Efectele televiziunii asupra mintii umane, si imi amintesc ca mai citisem undeva cum ca TV e un diavol in casa, a carui coadă e firul pana la antena parabolica). Sa speram ca din moment ce sunt oameni maturi alesi pt a conduce, nu vor accepta asa ceva. As vrea sa mai adaug inca un lucru pentru femeile care ar putea fi de acord cu avortul – stimate doamne care nu vreti sa fiti mame, de ce mancati carne de om? NU vreau sa va judec, dar vreau sa va ganditi-oare pe voi mamele voastre de ce v-au facut? Puteati pur si simplu sa nu existati, si atunci cu ce drept omorati o fiinta din voi? Ba mai mult decat atat, nici nu mai dati viata, caci sunt diverse metode care va pot impiedica sa nu o faceti. Si atunci stau si ma gandesc, ce sa se mai legalizeze toate astea cand deja au loc de cand nici macar eu nu existam…cel putin al prb cu avortul. ASA cum voi ati avut dreptul la viata de SUS si MAI Apoi prin mamele voastre, dati si voi MAI Apoi dreptul la viata. IMPOTRIVA HOMOSEXUALITATII SI AVORTULUI, caci altfel mai bine nu ne-am fi nascut. Trimite-ti va rog, daca se poate acest sms la senat, sau oriunde e necesar sa se stie lucrurile astea. ASa am gandit eu, imi cer iertare daca am suparat pe cineva si mai am doar un lucru de adaugat – atatea voturi cate ati castigat pt a fi acolo unde sunteti-ATATEA SA DATI AICI IMPOTRIVA.
@Alin si Alex A. Lasati textele, ca nu despre “iubire” (si daca simtirea te impinge sa “iubesti” un animal, faci ce iti zice simtirea?), toleranta sau intelegere este acest apel, si nu asta doare, ci despre LEGE si PUTERE. E simplu – gruparile de lobby ale homosexualilor fac agitatie in cetate, cu un sprijin logistic cum rar se mai intampla, si vor ca ele “sa faca legea”, sa aiba puterea de partea lor.
Homosexualitatea este un pacat, chiar un pacat foarte grav, pentru ca este impotriva firii omenesti, dar Biserica nu lapideaza pe nimeni (ca sa ne tina lectii cineva despre toleranta), nici pe criminali, nici pe desfranati. Biserica vindeca. Biserica spune ce este rau si ce este bine, ce este adevar si ce este minciuna, ce este viata si moartea. Binele si raul, adevarul si minciuna sunt cele care dau un sens vietuirii noastre pe acest pamant, iar ele sunt “painea noastra cea de toata zilele”, deci nu tin de o religie optionala si exilata undeva intr-un ungher al existentei. Sigur, in vremurile acestea in care traim, in care normalitatea este “aberanta” si aberatia normala, alegerea majoritatii este pentru rau si pentru moarte. Dar ultimul cuvant apartine Vietii, si vai de acela care va fi in afara Ei…
PS: deocamdata, marea majoritate a platitorilor de taxe din tara noastra sunt ortodocsi sau tin de diferite confesiuni crestine si nu vor sa auda de legi pro-homosexualitate. Asadar, sa comentati cand se schimba situatia.
Spunea Parintele Arsenie Papacioc despre cei care nu sunt in Biserica Ortodoxa : “sa vina inapoi ca ii primim. DAR nu ne târguim cu ei! NU E CA LA PIATA!”
Când vad dorinta unora de a negocia pacatele (e.g. homosexualitatea) sau religia (ecumenismul de azi) imi aduc aminte de o intâmplare petrecuta mai demult in Turcia. Am vrut sa cumpar un pepene iar vânzatorul mi-a spus: “12″. Eu stiind ca trebuie sa negociez orice cu turcii am spus tare si raspicat : “10!”. Turcul a spus “12!!” Eu am insistat “10!”. Apoi turcul nu a mai rezistat si a spus: “PEPENELE ARE 12 kg.” Asa am incercat eu sa negociez greutatea si nu pretul!
NU pot sa am intelegere pentru homosexuali si nu pot sa negociez cu astfel de apucaturi! NU sunt normalitati asa ca nu exista “discutii normale, rationale si logice” pe tema asta!
Si cum sa negociez cu un homosexual: “fa-te tu un pic heterosexual si ma fac si eu un pic homosexual”!? NICI NU INCAPE DISCUTIE!!!
Doamne, ajuta!
Aceasta lume pacatoasa se va darama ca un castel de carti inaintea judecatii lui Dumnezeu.Acum traim timpuri de nedescris:au iesit toti demonii spurcati din iad si intra in liderii UE,acest nou Babilon.Sa avem demnitate si sa nu devenim niste moluste,fiinte fara coloana vertebrala.
Daca noi,romanii nu vom pastra familia(aceasta taina dumnezeiasca),vom pieri ca natie,vom ajunge sa slugarim la porti straine pentru 1 euro gaurit.Daca “politicienii nostri patrioti si crestini” vor tacea si cred ca vor face acest pacat,caci sunt vanduti masoneriei,intregul popor va avea de suferit.Iar daca vom fi indiferenti,chiar si noi,oamenii fara importanta la prima vedere,vom fi partasi la aceste ticalosii si vom ramane fara raspuns la Judecata de Apoi.
mai alin, poti linistit in spatele usilor sa te iubesti cu cine vrei, chiar si cu calu sa ti-o tragi, dar, DAR, nu ai tu voie sa le spui copiilor nostri ca lucru acesta este normal si firesc. Chiar asa, de ce sa ma bag eu in viata ta, NU am eu treaba cu tine, DAR nici tu sa nu ai treaba cu mine. Eu decat iti spun ca ceea ce faci e un lucru murdar, urat, inuman, degradant si condamnabil oricum ai privi lucrurile. Eu imi fac datoria sa-ti spun ca gresesti si de crezi au ba in Dumnezeu dupa ce vei muri vei ajunge sa dai socoteala pentru tot ceea ce faci in fata Lui Dumnezeu, iar lucrurile aceastea nu vor face decat sa-ti aduca o grea sentinta acolo.
E treba ta voastra ce faceti, dar nu aveti voie sa va bagati cizmele voastre murdare in sufletele copiilor.
Cee ce numesti tu iubiere nu-i decat o boala psihica netratata la timpul ei.
Daca se poate concepe un text sablon pentru a-l trimite europarlamentarilor, va rugam postati-l! Ar fi de folos pentu cei care doresc sa ia o atitudine via e-mail.
p.s. un calin tm – bun negociator!!!
Indemnul fratelui admin este intelept si inspirat de Dumnezeu. Asa ca toti cei care va numiti crestini ortodocsi as fi bine sa treceti de la vorbe la fapte si sa scrieti un e-mail, sa trimiteti un fax si sa dati un telefon, ca nu-i mare lucru sa spui ca te opui semnarii acestor practici aberante, prin care se da ” líbertate ” perversiunilor, libertate care oricum o au, si prin care se ingradesc libertatile majoritatii, prin libertatea de a alege cum sa ne crestem copiii si prin libertatea de a ne exprima liber ce credem si gandim. Daca vom tacea acum, vom pati ca si americanii si vest europenii, care au tacut si ei, cand puteau vorbii, iar acum preotii sunt purtati prin tribunale daca refuza sa cunune homosexuali, parintilor li se iau copiii de acasa, daca refuza sa-l lasa sa invete ca sodomia si alte perversiuni sunt normale, iar oamenii de rand sunt amendati si sanctionati in diverse feluri , daca indraznesc sa-si exprime opinia cu voce tare sau in mod public. ascultati ce spune sfantul apostol Pavel: ” rascumparati vremea , ca vremurile sunt rele” si treceti la actiune, ca nu costa mult sa dai un telefon. Doamne ajuta !
Aici unde ma aflu se face reclama homosexualitatii pe toti peretii.
Intr-o institutie de invatamant gasesti pe pereti de la afisul cu bebelusul care poarta bratara pe care e scris ” homosexual”, la un desen cu text calamburistic: o cutie de lapte pe care scrie “homo, ce n’est pas laid”
(laid= urat), pt ca laid(urat) se pronunta la fel cu lait(lapte). Deci nu-i urat sa fii homo !
Ma uimeste la cate se apeleaza ca sa scoata si ultima ramasita de opozitie din mintile tinerilor de 20 de ani! Legea deja permite aici “casatoriile” lor spurcate…
Si asta pt ca inca mai sant printre bastinasi oameni care au frica de Dumnezeu(asa catolici cum sant ei), lucru care nu convine deloc, probabil.
este inadmisibil ce se intampla!!!sa ajungem sa acceptam homosexualii si avortul kare sunt printre cele mai mari pacate in fata LUI DUMNEZEU!Sa le lumineze DUMNEZEU mintile celor care au in gand sa accepte asa ceva si sa se gandeasca k nu va mai exista nici limita de bun simt care este acum….sunt multe de zis la acest subiect dar le spunem degeaba..cel mai bine este sa ne rugam noi pt ei si pt noi sa nu avem parte de asa ceva…sa fereasca DUMNEZEU!!
Oameni buni,- si drepti (cugetatori!) si curati si viteji si demni…….., ma doare si pe mine si strig : pana cand sa mai rabdam noroiul asta de pe noi?tot cautam justificari pentru ne-simtirea, ne-lucrarea, ne-putinta noastra de a face ceva! pai nu ne indeamna INSUSI MANTUITORUL : LUCRATI CAT E LUMINA! Sa scriem , sa ne sfatuim ….cat se mai poate!As vrea sa va relatez un mic dialog -real!-cu baiatul meu (doctorand!):Ah! de-abia astept sa termin si sa plec!-unde, mama, si DE CE? – Oriunde, pentru O VIATA MAI BUNA!si te iau si pe tine, nu te las sa te chinui aici!-NU BAIETE ! EU NU PLEC ! PENTRU NUMIC IN LUME !EU RAMAN …PENTRU O MOARTE MAI BUNA ! PENTRU O VESNICIE MAI BUNA!-mama, nu vezi?in tara asta , mai apare cate un diamant, dar pleaca nu sta, nu mai are de ce sa stea!PAI NU-NTELEGI?! TARA CARE NASTE DIAMANTE NU TREBUIE PARASITA! E…UN SACRILEGIU! Nu mi am propus sa fiu patetica. Copilul meu m a luat prin surprindere.Cum sa plece?Unde e tot ce am sadit si am udat si-am incalzit in inima lui? Si copilul striga: ATUNCI FA CEVA…NU RAMANE DEGEABA!EU SUNT PREA SCARBIT!Si am ramas cu o durere in inima. Sa cerem de la Domnul puterea de A FACE CEVA !Doamne-ajuta!
@Alin si Alex A : pai priviti bine poza postata cu copacul
incolacit de sarpe si priviti-i bine pe cei 2 , care tin marul in mainile lor stranse una-ntr-alta si … la picioarele
lor , o talpa peste alta … priviti-i bine , ca , in afara
de argumente , sigur gasiti si raspunsul la intrebare …
Se pare ca v-am gresit amarnic. Iertare domnilor! Nu am avut intentia sa starnesc atata furtuna si tulburare.
Prejudecatile mele cu privire la asociatiile de tip ong, cu care pana in prezent am avut mai multe experiente dezamagitoare si, bag seama, folosirea unui cuvant nepotrivit au trezit in dvs. nevoia de a-mi aplica o corectie exemplara.
Este foarte posibil sa aveti dreptate cand spuneti ca nimic din conceptia mea nu este in comun cu Ortodoxia, desi eu aspir sincer la mantuire pe aceasta cale, nu pe cea tibetana, cum insinuati. E drept, sunt doar la inceput de drum (din pacate!).
De semnat petitii impotriva legalizarii avortului, prostitutiei, homosexualitatii, cipurilor etc. am tot semnat de o vreme incoace. A ajutat la ceva? Faptul ca anul trecut pe la vremea asta au iesit 2-300 de marturisitori in strada a avut vreun efect? Dar milionul de semnaturi impotriva actelor cu rfid? Intrebandu-l personal pe Parinte daca avem vreo sansa sa se faca referendum, a admis indurerat ca nici macar nu asteapta raspuns din partea autoritatilor si m-a indemnat la rugaciune si, cand va fi momentul, la marturisirea credintei. Cred c-am retinut eu numai ce mi-a convenit. Inca odata, iertare!
Am recitit articolul acesta http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2009/10/27/parintele-justin-despre-vaccinuri-si-vremurile-de-acum-nu-avem-decat-solutii-dureroase-trebuie-sa-ne-pregatim-de-martiraj/
si mi-am dat seama ca am omis sau am trecut superficial peste anumite articole.
Din fericire, mie palma aspra pe care mi-ati aplicat-o(sper ca parinteste), imi este de folos.
Sa va dea Domnul putere sa duceti in continuare lupta aceasta, ca buna si folositaoare multora este!
Doamne-ajuta!
@ Dima
Scrie-le cu cuvintele tale ca esti impotriva.
Oricum nu se vor sinchisi. Si chiar daca se vor sinchisi sunt alte tari care vor vota pro. Planu-i vechi si bine pus la punct.
Imi pare rau, dar democratia nu a murit, dar nu a existat, cu adevarat niciodata.
Singura opozitie reala care a existat vreodata la nebunia lumii a fost si este Hristos.
Doamne ajuta!
chiar acum am scris la pace@cdep.ro
Consider ca in cazul unor hotarari care ne vor afecta f mult era bine daca s-ar fi organizat un referendum. Ca platitori de taxe si locuitori ai Romaniei ar fi trebuit sa avem si noi un cuvant de spus. Mai ales ca se stie: cuvantul majoritatii locuitorilor este un Nu hotarat devierilor sexuale.
Deasemeni ar fi trebuit sa fim intrebati daca suntem de acord ca banii din taxele noastre sa se duca pt finantarea avorturilor din fondurile publice.
Va rog sa ne instiintati – daca intrati dvs. mai rapid in posesia informatiilor – din timp despre orice manifestatie/mars pe acesta tema , dar si a altora ajutatoare la marturisirea credintei . Am aceasta rugaminte deoarece , in pofida faptului ca urmaresc instrumentele mass-media la un nivel rezonabil , am ratat marsuri importante pentru crestini ( cei ce se vor a face parte din Biserica luptatoare ).
Nici nu mai stim ce sa credem .Pana unde vor sa ajunga aceste minti bolnave?
Ce parere aaveti de…
http://www.globalpost.com/video/egypt/100107/egypt-coptic-christians
http://www.zeitun-eg.org/warraq.htm
se pare aparitia Sf Fecioare, pe 11 dec la o biserica ortodoxa a coptilor din Egipt (in timpul unei vecernii dedicate sf fecioare). Se pare ca a fost vazuta de 200,000 de oameni – timp de 3 ore – intre care 90 la suta erau musulmani…
In America de cand s-au adoptat astfel de legi – de prin anii 70 – in fiecare an ies crestinii in strada in ianuarie si protesteaza 3 zile in fata parlamentului american, poarta lozinci, striga, etc…si nimic nu s-a schimbat, ba dimpotriva sodomia este legiferata in anumite state iar nr avorturilor este in crestere. Biserica ortodoxa nu a participat multi ani la astfel de proteste de strada ale crestinilor, ca spuneau parintii mai batrani ca Dumnezeu asculta mai bine rugaciunea decat manifestarile de strada. De aici a fost interpretata gresot de multi, cum ca biserica ortodoxa nu ar fi interesata…de curand biserica ortodoxa de aici a inceput sa se alature unor astfel de manifestari, insa ca un grup mai aparte, de rugatori.
@ Ellaina:
Nu stim decat ca egiptenii “copti” sunt eretici monofiziti.
Intrebarea este de ce mai sintem inca in UE? Ce valori comune impartasim cu ei? N-au decit sa legalizeze ce vor si sa decada cit de jos vor dori, datoria noastra este NUMAI fata de Romania. Dumnezeu nu ne va ajuta atita timp cit facem compromisuri, adica ne supunem regulior antihristice, desi nu ne plac, doar ca s-o ducem mai bine. Daca pornim asa, cum vom rezista cind va veni prigoana? Cind vom invata sa facem alegeri responsabile? Ideea ca tara nu ar supravietui fara ‘ajutor european’ este un mit promovat de ei. Iar cu Dumnezeu alaturi de noi, ne-am descurca si daca am fi singura tara din lume.
Iesirea urgenta din UE si NATO = Singura solutie
@Ellaina
Nu stiu, dar cred ca ar cam fi momentul sa incepem sa ne ferim de genul asta de semne vizibile cu ochii trupului.
Sa fim in schimb atenti la inima noastra! Acolo ne vorbeste Dumnezeu si nu cu cuvinte explicite , ci cu trairi sufletesti!
Cred ca e mai bine asa!
Doamne ajuta!
Sa faci din sex virtutea lumii
Si la amor sa-i zici iubire
Sa dai Sodmei drept prin lege
Si din adulter vrednicie.
Sa speculezi politic viciu.
Si sa afirmi ca esti lumina.
Ca inglodind popoare-n patimi.
Tu Europa, esti crestina ?
Sa dai legal dreptul la crima
Femeilor destrabalate.
Si dementiilor Sodomei.
E sa condamni lumea la moarte
Aceasta grava nebunie
De cand e lumea-i UN PACAT
O plaga si o boala grava
Cu care OMUL a luptat.
Sa dam legal dreptul la crima.
Si celor impotriva firii.
E sa schimbam rostul vietii
si definitia iubirii
Sa ne conduca ticalosii.
Minoritarii sa-si impuna
Prin lege orice nebunie.
Si toti s-o acceptam ca buna
Iubirea nu-si ucide rodul
Si nu e impotriva firii
Si nu bolnavii si stricatii
Dau definitia iubirii
Acesasta nu-i destaptaciune
Nu-i omenie, nu-i stiinta.
Este demonica domnie
In om in lume si-n credinta.
Aceasta nu-i democratie
In Adevar si in dreptate
Ci cultul viciului satanic
In LIBERTATI INCATUSATE
Coruptia e pretutindei
Desfriul foarte laudat
Manipularea si hotia
In ins, in lege si in stat.
E chip al ingerului mortii
Ce se pretinde-a fi lumina
Care prin cultul desfatarii
Inchide calea spre lumina
Dragii mei, sunt de acord sa luptam impotriva celor care ne calca in picioare credinta nostra in Iisus, Mantuitorul sufletelor noastre. Sa alegem armele pe care le avem la indemana, cu credinta ca, chiar daca nu vom reusi sa schimbam niste decizii care din pacate probabil oricum s-au luat, vom atrage atentia celor care inca mai au in sufletele lor un bob de credinta ortodoxa; poate il vom face sa incolteasca.
Referindu-ma la armele la indemana: de ce nu am porni si noi prin redactarea unui text(chemare/petitie) simplu si clar referitor la problema legalizarii homosexualitatii si a avortului, deschizand totodata o lista de semnaturi cu cei care adera la acest text/chemare,( ceva in genul Marturisirii de credinta impotriva ecumenismului pentru care au semnat foarte multi preoti dar si mireni ). Sa ne asumam demersul prin scrierea numelor si sa facem cunoscut in toate mediile acest fapt. Poate fi un mic test de credinta ( va fi interesant de a vedea finalitatea acestuia ).
Va rog sa ma iertati ca am indraznit, Dumnezeu sa va aiba in paza!
http://www.razbointrucuvant.ro/2008/07/12/cuviosul-paisie-aghioritul-prezenta-crestinilor-este-marturisire-de-credinta/
“- Parinte, diferitele miscari, protestele ce se fac de crestini au vreun oarecare rezultat?
- Prezenta crestinilor este marturisire de credinta. Cineva poate ajuta mai mult cu rugaciunea, dar tacerea lui o vor exploata ceilalti si vor spune: ‘Cutare si cutare n-au protestat, prin urmare sunt de partea noastra, sunt de acord cu noi’. Daca nu incep unii sa loveasca raul, adica sa mustre pe cei care smintesc pe credinciosi, se va face mai mare rau. Astfel se vor intari putin cei credinciosi, dar vor fi impiedicati putin si cei care lupta Biserica. Biserica nu este corabia lor cu care sa faca plimbari, este corabia lui Hristos. Acestia sunt de blamat. Singurul lucru care ii intereseaza este sa aiba salariu mare, masini de lux, sa alerge la distractii...(…)
Iar cu filmele hulitoare pe care le prezinta vor sa-si bata joc de Hristos. O fac ca sa spuna: ‘Acesta a fost Hristos, dar (abia) acum va veni Mesia‘ si apoi il vor prezenta pe <<Mesia>> al lor [Antihrist, nota noastra]. Intr-acolo merg. (…) Au intrecut limitele. S-au facut reclamatii ca filmul “Ultima ispita” [al lui Martin Scorsese] loveste in religie si procurorii au spus: ‘Nu-i nimic‘. Astfel de blasfemii nu s-au auzit niciodata. Pentru noi, protestul impotriva filmului aceluia hulitor a fost marturisire de credinta. Desigur ca prin toate aceste blasfemii se face si un bine, se separa graul de neghina; se cerne lumea. (…)
Am intrebat pe un duhovnic cu lucrare sociala, cu o gramada de fii duhovnicesti, etc.: ‘Ce stii despre acel film hulitor?’ ‘Nu stiu nimic‘, mi-a raspuns. Nu stie nimic si este intr-un oras mare. Unii ca acestia adorm lumea. O lasa asa, ca sa nu se intristeze, ci sa se distreze. Nu cumva sa spui ca va fi razboi, sau ca se va face a Doua Venire pentru care si trebuie sa ne pregatim, ca nu cumva sa se mahneasca oamenii. Ca unele batrane care spun: ‘Nu vorbi despre moarte, sa vorbesti numai de bucurii si botezuri’, ca si cum nu le-ar astepta moartea. Astfel simt o bucurie falsa. (…) Altii iarasi, din… ‘bunatate’ spun: ‘Ereticilor nu le spuneti ca sunt in ratacire, ca sa le aratam dragoste‘ Si asa pe toate le niveleaza. Dacă aceştia ar fi trăit în primii ani ai creştinismului, n-am fi avut nici un sfânt. Atunci spunea creştinilor: “Aruncă numai tămâie în foc şi nu te lepăda de Hristos!” Dar n-au primit; “Fă-te numai că arunci!”. Nici aşa n-au primit.; “Nu vorbi despre Hristos şi du-te liber în altă parte”. Dar nici pe asta n-o primeau. Astazi vezi o lume fiarta“.
(Din: “Trezire duhovniceasca“)
***
“Este trebuinţă de discernământ. Sunt momente când nu trebuie să vorbim, şi momente când trebuie să mărturisim cu îndrăzneală crezul nostru, pentru că suntem răspunzători dacă nu vorbim.
În aceşti ani grei fiecare dintre noi trebuie să facă tot ce este omeneşte posibil şi ceea nu se poate face omeneşte, să lase în seama lui Dumnezeu; Astfel vom avea conştiinţa liniştită că am făcut ceea ce am putut face. Dacă nu vom reacţiona se vor scula strămoşii noştri din morminte“.
(Din: “Nevointa duhovniceasca“)
@IOANA…
EROII (diamantele) raman sa vegheze! Eroii marelui adevar, ORTODOXIA!
Extraordinare cuvintele pr Paisie, cred ca trebuie memorate si spuse zilnic ca pe o rugaciune.
Vesti bune de la Bogdan Stanciu, Pro-VITA Bucuresti, aviz si scepticilor pasivisti:
http://groups.yahoo.com/group/provita/message/4050
Da, este rugaciunea marilor duhovnici si ai pustnicilor…
MULTUMIM TIE DOAMNE IISUSE HRISTOASE PENTRU MILA TA !!!!!!
Nu voi avea vreodata destule cuvinte de multumire catre Dumnezeu pentru ca ni-i da !!!!!!
MULTUMIM TIE DOAMNE IISUSE HRISTOASE PENTRU MILA TA !!!!!!
Mircea
nu era Maica Domnului la copti daca ei sunt “pe linga” Adevar, saracii…
Iar la musulmani nici vorba de asa ceva ! BUNUL DUMNEZEU SA-I LUMINEZE CA SI EI SUNT SUFLETE DIN SUFLAREA SA DE VIATA !
sa ma iertati
DOAMNE AJUTA !
Mircea
[...] este dezolant si graitor: in timp ce talpa Bisericii, mireni fara influenta, resurse si pricepere, se chinuie sa faca lobby cr… arhiereii si liderii catolici care fac vorbire despre avantul secularismului nu numai ca nu ridica [...]