O inima de mama catre o inima de ierarh – scrisoare deschisa a unei simple credincioase catre IPS TEOFAN
Postat de admin pe 20 Mar 2009 la 11:44 pm | Categorii: Biserica la ceas de cumpana, Fratii mai mici ai lui Hristos, Portile Iadului, Vremurile in care traim Print
(sursa fotografiei: Blogul Cidade de Deus)
Catre Înalt Prea Sfintitul Parinte Mitropolit Teofan
Înalt Prea Sfintite Parinte Mitropolit,
Cu supunere si sfiala va rog sa ne iertati pentru lasitatea noastra.
Duminica, 15 martie 2009, ati slujit Sfanta Liturghie arhiereasca la Piatra-Neamt si totul s-a petrecut ca de obicei: oameni cuminti, simtiti si evlaviosi iar preoti pe masura. S-a vorbit despre post, despre rugaciune, despre duminicile din post si semnificatia lor. Lumea v-a primit cu bucurie si v-a acordat toata cinstea cuvenita unui ierarh.
Sunt mama a trei copii si v-am cunoscut pe cand eram studenta în Bucuresti. Slujeati pe atunci la Sfanta Manastire Antim si la Patriarhie. Aveam o evlavie deosebita la toti episcopii ce slujeau cu multa daruire. Cand va asezati în genunchi la Canonul cel Mare mi se parea ca se deschide cerul si va asemanam cu Însusi Hristos.
Astazi, însa, as fi vrut sa vin sa va vorbesc, dintr-un suflet apasat de vremurile pe care le traim, dar nu am avut curaj.
Oamenii care v-au înconjurat astazi asteptau si un cuvant despre realitatea zilei, dar toti au tacut si s-au prefacut ca nimic nu îi doare. Aceiasi oameni care saptamanile trecute au semnat si s-au opus permiselor auto si pasaportelor cu cip, astazi au tacut, ca si mine de altfel, nevrand sa va tulbure vizita.
Ce trist este, Înalt Prea Sfintite, ca lumea sa va respecte dar de fapt sa nu va iubeasca. Cand iubesti pe cineva îi spui adevarul, nu îl ascunzi. Lumea fierbe, fierbe si e foarte nelinistita.
Cu siguranta ca lasitatea si lipsa noastra de verticalitate influenteaza în mare masura comportamentul Sfintiei Voastre. Va rog ca, macar o ora, sa iesiti din postura de ierarh si sa deveniti mama. Cum v-ati apara copiii? Puteti sa ma asigurati ca pruncii mei nu vor fi afectati în viitor în nici un fel (spiritual, psihic, fizic, social, etc… ) de aceste cip-uri din pasapoarte, carnete, buletine s.a.m.d.?
Îmi cer iertare daca am gresit cu ceva.


VIRGIL MAXIM: “Putini vegheaza si dau alarma, multi se fac ca nu aud"
Virgil Maxim despre binecuvantarea suferintei si lupta neincetata cu ispitele
Virgil Maxim: ganduri despre povara reeducarii – marturisirea pacatelor
IMNURI VII PENTRU CRUCEA PURTATA
Sfantul Nicolae Velimirovici despre cultura europeana ca o cultura a apostaziei
Sfantul Nicolae Velimirovici: CUGETARI DUREROASE ASUPRA CADERII UNUI POPOR ORTODOX
"Daca între apostoli a fost vânzare, te mai miri daca între episcopi este ura de frati?"
Marturia Parintelui Calciu despre IPS Bartolomeu Anania
CINE SI DE CE PLANUIESTE STABILIREA UNEI DATE COMUNE A PASTILOR?
CU OCHII TINTA LA IISUS, PRIN MIJLOCUL MORTII
TINE-TE DE DUMNEZEU si LUPTA!
SF.IOAN SCARARUL DESPRE FRICA SI SLAVA DESARTA
SF.IOAN SCARARUL DESPRE MULTA VORBIRE SI NESIMTIRE
SA INVATAM POCAINTA DE LA SFANTUL IOAN SCARARUL
INTRE DUMNEZEU SI PARINTII DUPA TRUP
SENSUL CEL MAI ADANC AL VIETII
"ORICINE E INDURERAT SI PLANGE, HRISTOS PLANGE CU EL"
SA NE AMINTIM CA ADEVARATUL CRESTINISM INSEAMNA LUPTA
“Nu trebuie sa asteptam nimic altceva decat sa fim rastigniti!”
SE POATE DRAGOSTE MAI MARE CA ACEASTA?
CE VREMURI TRAIM SI CUM SA LE INFRUNTAM? – Parintele Rafail ne raspunde
Ce sa facem atunci cand ne simtim incercati la maximum?
NU E PACAT CARE SA TINA PIEPT POCAINTEI. PENTRU CE SA INTARZIEM?
“…. NUMAI CU POST SI CU RUGACIUNE”
"STILUL DE VIATA" AL POSTULUI
LITURGHIA DARURILOR MAI INAINTE SFINTITE. SENSURILE SFINTEI IMPARTASANII
APUSUL LIBERTATII pe viu. De ce nu credem, de ce nu vrem sa stim?
DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST, DESPRE ILIE SI ENOH - sinteza invataturii Bisericii
A doua viziune a Staretului Antonie. Tabloul a ceea ce traim
"Va veni vremea cand vom vrea sa mancam si nu ni se va da. De aceea, daca am mancat, sa multumim lui Dumnezeu..."
Nu este deloc bine sa ne despartim de Biserica!
"Domnul nu-i va parasi pe cei credinciosi Lui si-i va hrani in vremea foamei..."
CUM NE VOM MANTUI NOI?
ACUM NU MAI E TIMP DE ZIDIRI, DE CUPOLE SI DE ILUZII...
Sf. Luca al Crimeei: CURAJ, CURAJ, IUBITUL MEU COPIL!
CONSPIRATIA… IMPOTRIVA “TEORIEI” CONSPIRATIEI. Cui ii este frica de istorie si scepticism?
PE FATA SI OFICIAL: Primul presedintele UE este membru al clubului BILDERBERG si declara ca tinta este GUVERNUL MONDIAL







Descarca







Bunul Dumnezeu sa binecuvinteze toate mamele de pe lume!
Maicuta Domnului sa le ocroteasca pe toate mamele care-si cresc in frica de Dumnezeu copilasii!
Este dureros,ca nu suntem destul de credinciosi,sa iesim cu toti in fata Episcopiilor,Mitropoliilor,si chiar a Patriathiei sa “obligam”pe cei in masura sa iasa si sa discute cu noi,fara sa se ascunda in spatele unor haine;
Doamne Iisuse Hristoase,milieste-ne pe noi,pacatosii robii tai
Doamne ajuta!
“Va rog ca, macar o ora, sa iesiti din postura de ierarh si sa deveniti mama. Cum v-ati apara copiii?”
Dumnezeu sa te binecuvanteze mama crestina. Mi-a busit toata durerea in lacrimi cand am citit mesajul tau: si eu sunt mama a trei copii. Comparativ cu tine, eu ma simt o lasa, ca si alte mame. Nu am iesit in strada, nu ne-am rugat disperat, in genunchi fiind nu i-am tras de poalele vesmintelor pe ierarhii care azi INCA mai pot sa vorbeasca dar nu o fac.
Nu sunt disperata si nici deznadajduita caci stiu ca Dumnezeu e cu noi pana la capat. El insa ne-a inzestrat cu puteri pe care noi astazi nu le folosim indeajuns. Mereu lasam PE ALTII sa ne rezolve treburile. Tot timpul am dat vina pe politicienii, pe conducatorii nostri. Nu am stat insa sa ne gandim ca ei sunt copii nostri si ca fac ceea ce au invatat de la noi. De la noi mamele lor!
Noi i-am educat, noi i-am crescut, noi ne-am impartasit cu trupul si sangele Mantuitorului inca de cand erau ei in pantecele nostru. Mai tarziu noi i-am luat in brate apoi de manute si i-am dus in Sfanta Biserica duminica de duminca, sarbatoare de sarbatoare. I-am invatat primele rugaciuni,i.am invatat sa-si faca cruce si sa se apare cu rugaciunea. Noi i-am invatat tot ce le trebuie in viata ca sa devina adevarati crestini ortodocsi. Atunci, de ce ne temem?
Dar daca mamele celor care sunt la conducerea tarii nu au facut asa, SA FACEM NOI MAMELE DE AZI cu copii nostri, cu nepotii, cu prietenii copiilor nostri. Nu cu duritate, ci cu blandete, putin cate putin sa le aratam frumusetea credintei noastre, sa le aratam cat de Bun si Iubitor este Domnul. SA NU NE MAI LASAM problemele sa ni le rezolve altii. Acum suntem la stramtoare, dar DE NOI MAMELE DE AZI depinde soarta acestei tari: NUMAI DE NOI.
Doamne ajuta
EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!!
EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!!
EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!!
EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!!
EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!!
EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!!
EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!!
EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!! EXTRAORDINAR!!!
Doamne, cat de nevolnici suntem!!! Nici macar barbati ca toate femeile, pentru ca acestea sunt adevarate mame crestine! Eu, ca barbat, stau pe internet in loc sa fac ceva de genul asta.
CINSTE ACESTEI FEMEI!!!
Nu va suparati, dar ati dat cu piatra intr-un ierarh bland si evlavios, care si-a pus tot sufletul in misiunea de Pastor al turmei lui Hristos. Credeti ca IPS Teofan nu stie cum sunt vremurile, ca nu are o constiinta care ii cere sa marturiseasca adevarul? Dar este sub ascultare si asteapta, cred eu, momentul potrivit sa ia atitudine deschis. Nu-l presati emotional, ca poate sa se grabeasca si sa greseasca si mai mult. De ce sa nu ne gandim la curajul nostru de a infrunta vremurile? Martirii din inchisori nu asteptau modele si impulsuri ierarhica ca sa urmeze calea Adevarului si a jertfei. Bine ar fi fost sa fie mai mult curaj intre ierarhi, dar sa nu ne grabim sa-i judecam si sa le retragem increderea noastra. Sa mai avem putina rabdare!
Cred ca ati inteles gresit, nu e vorba nici de dat cu pitara (unde ati vazut asa ceva?!), nici de retragerea increderii. Incercati sa cititi fara prejudecati si sa percepti inima de mama indurerata.
Emotionante cuvintele acestei mame. Ar misca si un munte… Dar! Si, iarasi, dar!
Daca IPS Teofan ar fi vrut sa ia atitudine, ar fi luat cind ar fi fost cazul. Nu trebuia sa accepte sa taca. Nici un sinod nu poate hotari sa nu mai fie marturisit public Hristos. Mai ales de catre pastorii turmei sale.
Ierarhii nostri nu iau atitudine. Ei stiu prea bine ce vrem si ce pericole ne pasc, dar nu au curajul martirajului vechilor ierarhi. Invoca la infinit motivul ca nu este ceasul.
Nu a fost ceasul nici la legitimarea homosexualitatii si a avorturilor (batem orice recorduri noi romanii la acest capitol), nu a fost ceasul nici la incercarea de scoatere a icoanelor din scoli, nu a fost ceasul nici la ereziile ereticilor Corneanu si Drincec (Ortodoxia – adica Adevarul Suprem – nu cunoaste compromisuri cu nici o erezie, chiar papista fiind), nu a fost ceasul nici la condamnarea cipurilor ce vor aduce un totalitarism mai mare decit tot ce s-a vazut, nu este ceasul nici la dezincriminarea penala incestului si a prostitutiei. Nu este niciodata ceasul.
Cind va fi ceasul va fi prea tirziu.
Ma cutremur la gindul cum ii va judeca Dumnezeu pe ierarhii care nu si-au aparat turma chiar cu pretul vietii.
Singura limita care poate exista in atitudinea lor este sa nu distruga Biserica Ortodoxa. Daca nu pot fi martiri sa se retraga.
Lasitatea si comoditatea nu au scuza nici acum si nici in viitor.
Cei care nu sunt de acord cu incercarile de a se umplea notiunea de Ortodoxie cu un continut ecumenist new agist ne asteptam inca liderul.
Dumnezeu sa ne ajute pe toti, buni sau rai! Pe toti ne vrea mintuiti!
Sper sa nu imi fie repins de Admin si acest mesaj.
Iuliana a scris: “Credeti ca IPS Teofan nu stie cum sunt vremurile, ca nu are o constiinta care ii cere sa marturiseasca adevarul? ”
Si el si alti parinti curati ai bisericii noastre stiu ce se intampla si sunt alaturi de noi. Nu avem nici o clipa gandul ca ei ar fi surzi la durerea noastra. Tocmai de aceea sa ne deschidem inimile si sa primim cuvintele lor din predicile trecute(de pe net) cat si din cele viitoare. Sa participam la toate slujbele, sa ne sustinem parintii buni, curati!
Intr-o inchisoare comunista cineva a primit un tub cu aspirina pe care toti membrii familiei scrisesera NUMAI cuvantul “aspirina”. Iubirea poate fi exprimata in diferite forme
Sa ne ascultam cu atentie Parintii!
Raspunsul ptr noi ne-a venit prin marii nostri duhovnici P Iustin si P Arsenie. Am fost clar avertizati si de cresterea copiilor.
@Iuliana
Chiar nimeni n-a dat cu piatra! Mesajul acestei femei (mame) se adreseaza cu durere si cu sperana IPS-tului Teofan si-l incurajeaza – pe undeva – sa mearga chiar mai departe: cu marturisirea, cu exprimarea clara si fatisa apropos de vremurile astea apostaziate si ticaloase in care traim!
Eu stiu, toti stim…ca se fac presiuni mari asupra preotilor si a inaltilor prelati, ca li se impun (machiavelic si comunist) sa se delimiteze strict doar la explicarea pericopei din Sf.Evanghelie citita in acea zi iar nu la un subiect ’sensibil’ cum este cip-uirea si introducerea pecetii (pasapoarte, buletine, carduri biometrice); aceasta femeie – Ana Lupei – da dovada de om/femeie marturisitoare care indupleca, roaga, crede, nadajduieste…ca, prin apelul ei va misca ceva in sufletul IPS-titului Teofan ceva ce este deja in inima lui dar…nu are inca curajul sa marturiseasca, sa intareasca, sa propovaduiasca crestinilor atat pentru ca nu stie cati/cate sunt pentru…ori impotriva… deoarece, din partea Patriarhiei STIE prea bine care sunt liniile trasate si cui i se supune!
Il indeamna cu blandete, cu infrigurare si cu speranta sa marturiseasca dandu-se exemplu pe sine prin darea pe fata a numelui sau si calitatea de mama ingrijorata pentru viitorul ei, al copiilor ei si-al tuturor celor care au copii si se gandesc la viitorul lor.
Au fost si momente cand “a fost ceasul” pentru Vladica Teofan, aratand ca… ’se poate’:
http://www.razbointrucuvant.ro/2008/06/26/bor-deschide-cutia-pandorei-sau-in-numele-cui-vorbeste-pr-c-stoica/
http://www.stirilocale.ro/vaslui/Exorcistul_de_la_Tanacu_vizitat_la_inchisoare_de_IPS_Teofan_IDN578181.html
http://www.rostonline.org/blog/claudiu/2008/03/ips-teofan-se-muta-la-iasi.html
Asta pentru a vedea lucrurile din toate unghiurile, incluzand neaparat si “partea plina a paharului”. Nu ramane mai putin adevarat, dupa parerea noastra, ceea ce spune aceasta sora anoastra intru Hristos si suntem convinsi ca IPS nu va trece cu vederea. Doar ca… nu e usor sa rezisti nici presiunilor imense de la “Bucuresti”.
Sa retinem si ca la Iasi, pana anul trecut, nu se puteau concepe conferinte sau manifestari de vreun fel antiecumeniste sau anti-sistem ale ASCOR-ului sau ale altcuiva.
Spunea Cuviosul Paisie Aghioritul ca si tacerea e un raspuns asa ca, sa nu confundam lasitatea cu isihia si smerenia…caci Hristos fiind chinuit si umilit dadea raspuns lui Pilat!tot Paisie Aghioritul zice ca un caine care latra pana vine hotul nu e bun si nici cel care latra dupa ce pleaca!
Mai ramane intrebarea: a venit oare hotul sau ne precipitam?E cam asemanator cu practicile medicinale asiatice(gen acupunctura),desi ele au fost respinse din start de catre sfinti,apoi diferite “adunari” au decis ca se pot vindeca boli si se poate spori imunitatea,ca dupa sa se dezvaluie catusi de putin ca au si niste repercursiuni(fizice si spirituale)…
stiti care este problema?…NU MAI AVEM INCREDERE IN SFINTI!incepem sa ne protestantizam si sa ii numim oameni buni si sau deosebiti si nimic mai mult.ACUM VEDEM CA SE LATRA SI SE TACE…Dumnezeu ne-a dat glasul constiintei,asa ca sa incepem sa ne curatim inima si mintea ca sa cunoastem semnele vremii!
Regret că am stârnit atâtea discuţii prin comentariul meu. N-am avut decât intenţia de a observa că e cam dură acuzaţia din subtextul scrisorii postate de dvs. Reproşurile voalate ale autoarei se încheie cu fraza:
« Ce trist este, Înalt Prea Sfintite, ca lumea sa va respecte dar de fapt sa nu va iubeasca. Cand iubesti pe cineva îi spui adevarul, nu îl ascunzi. Lumea fierbe, fierbe si e foarte nelinistita. »
Tocmai aceste cuvinte m-au durut; eu ştiam că mustrările se fac în particular, nu în public(într-o scrisoare deschisă) şi, mai ales, cu dragoste. Dacă nu ai dragoste faţă de cel ce a greşit nu e bine să-l mustri, pentru că nu primeşte. Dacă eu m-am simţit rănită de aceste cuvinte, dar ÎPS. Teofan, cum s-o fi simţit ?
Eu îmi cer iertare pentru ceea ce am scris greşit şi înţeleg că e mult mai cuminte să-mi păstrez părerile pentru mine altădată, pentru că disputele , chiar verbale, fac mai mult rău decât bine.
Draga sora Iuliana,
Credem ca va tulburati exagerat, dar va intelegem dragostea pentru Vladica si va pretuim sensibilitatea si evlavia. Despre aceste lucruri trebuie sa discutam public, pentru ca ne privesc pe toti si trebuie sa iesim din omerta generala si din tabuurile instaurate asupra lor, fara sa ne mai temem exagerat de rani(ri), acolo unde exista (si exista) buna credinta si dragoste. Evitam in acelasi timp disputele violente si disputele de dragul disputei. Noi credem insa ca mustrarea, daca e s-o numim asa (desi e mai mult un strigat de SOS), a fost facuta cu duere si cu dragoste, doamna Ana mustrandu-se mai intai pe sine insasi pentru lasitate si frica de a nu fi rostit aceste cuvinte la momentul acela.
@ghenadie
Nu sunt de acord cu afimatia “NU MAI AVEM INCREDERE IN SFINTI” – poate nu mai au incredere in ei cei care lupta impotriva lor, in detrimentul celor spuse de ei si, implicit Duhului de care au fost insuflati ei (sfintii)inca din viata asta, pamanteasca!
Eu – spre exemplu – nici nu ma indoiesc de Pr.Paisie si de spusele sale, de proorocirile sale…de faptul ca, hiliarmenul sta in apele grecilor, ca generalul despre care s-a spus ca va intra in Constantinopol este inca in functie pana la anul pe 4 martie in ciuda celor multi si spre mirarea grecilor cum de este ales tot el din 2 in 2 ani iar nu altul…
Ignoranta, prostia, reaua vointa, reaua credinta…sunt apanajul celor fara de Dumnezeu care se incred fie numai in ei insisi sau in oameni, capetenii ‘in care nu este manturire’.
Fratiilor inspecoratul de religie nu dau numele a dat la profesorii care au participat la olimpiada de religie , carticica :INTRODUCEREA ACTELOR DE IDENTITATE CU CIP IN ROMANIA, mijloc de ingradire a vietii personale si a libertatii religioase.Astfel fratiilor cred si sper sa nu ma insel, sunt Ierarhi care au tacut in Sinod dar care asteapta clipa sa marturiseasca pe fata credinta, dar se pare ei cred ca nu a sosit timpul.IUBITII SI IERTATII!!!
Mi-a placut foarte mult felul in care dna.Ana a pus problema,atat de delicat si totusi atat de profund…cred ca si noi putem avea o mare influenta asupra ierarhilor nostri,trebuie doar sa fim mai curajosi,crestineste vorvind…curajul,cred eu,este ceea ce ne lipseste noua astazi.Si eu l-am cunoscut pe InaltPreaSfintia Sa acum aproape 19 ani,cand eram studenta iar IPS Sa era episcop vicar patriarhal si se numea Teofan Sinaitul…impresia pe care ti-o facea era una extrem de puternica. M-am bucurat enorm cand a primit Mitropolia Moldovei,fiind si eu tot moldoveanca si am mare incredere in Sfintia Sa.De altfel a si fost publicat pe net un studiu facut sub binecuvantarea IPS Sale,de catre pr.prof.dr.Mihai Valica,de la Facultatea de Teologoie din Iasi,merita sa-l cititi,il gasiti cautand pe Google “Binecuvantari arhieresti pentru mucenicie”…se arata foarte clar aici ca Pr.Iustin este un mare traitor intru Hristos,el nefacand nici-un rau,prin luarea sa de pozitie vrand doar sa se pastreze turma Mantuitorului Hristos pe Calea cea Dreapta.am citit in ultima vreme cuvinte profund nedrepte la adresa Pr.Iustin,culmea,cele mai multe fiind scrise de slujitori ai Bisericii…cel mai nou,era postat pe un site ortodox,chipurile si spunea ca teza Parintelui,”Ortodoxia sau moartea”este una amagitoare,periculoasa iar pozitia Parintelui nostru este una de neascultare si chiar separare de Biserica!!!!! Erau date si niste cuvinte ale Patriarhului Kiril,care erau nefavorabile pozitiei Pr.Iustin…Sincer,faptul ca Patriarhul Kiril a spus ceea ce a spus,ma intereseaza prea putin,mai ales ca este,probabil,scos din context…rusii au atat de multe si mari probleme,incat nu-l vad pe patriarhul de la Moscova uitandu-se in gradina altei biserici,fie ea si sora…Si oricum,se stie ca linia Bisericii Ortodoxe a Rusiei este clar antiecumenism…Ceea ce a spus Pr.Iustin,Ortodoxie sau moarte,mi se pare la fel de valabil si azi,ca intotdeauna…Oare nu asta s-a intamplat cu Constantin-Voda Brancoveanu,nu a ales moartea,pentru a nu se lepada de ortodoxie?Sa inteleg deci din articolul semnat de o fata bisericeasca,faptul ca Sfantul Martir Brancoveanu s-a amagit si deci nu ar fi trebuit sa aleaga moartea,pentru el si fiii sai?Am fi fost lipsiti azi,fara actul lui de mare curaj si IUBIRE fata de Hristos si de neam,de 5 Sfinti Martiri care sa se roage pentru neamul romanesc…Ca sa nu mai vorbim de sutele de mii,milioanele chiar, de mucenici si martiri care au ales intre Dreapta Credinta si moartea trupeasca de-a lungul celor doua mii de ani de prigoana aproape continua,impotriva Bisericii…Sfintii nostri chinuiti in inchisorile comuniste,care nu s-au lepadat de Hristos,in ciuda chinurilor indurate,care nu pot fi descrise si intelese de mintile omenesti normale…Si ar mai fi o multime de exemple,dar nu vreau sa mai lungesc prea mult vorba,esentialul l-am spus.Pr.Iustin nu este un eretic,este un mare iubitor de neam si nu vrea sa se piarda turma lui Hristos,el a tras doar un semnal de alarma si este foarte urat ca exista oameni care spun asemenea cuvinte la adresa lui,dar Dumnezeu vede totul…Cred ca glasurile noastre ar trebui sa se faca auzite,ar trebui sa avem curaj,dar si statornicie in credinta,in Dreapta Credinta,de la care nu trebuie sa ne abatem…Si cat ne mai putem bucura de Ele,sa nu lipsim de la Sf.Liturghie si sa nu ne privam de Sf.Taine,altfel,nu ne mai putem numi crestini!Sa ne rugam pentru ierarhii nostri,sa le lumineze Bunul Dumnezeu mintea si sa nu risipeasca turma Mantuitorului Hristos!
Biserica Mantuitorului Hristos nu va pieri in veci,nici portile iadului nu o vor birui si ma rog sa facem toti parte din Ea,pana la sfarsit,sa ne lumineze Bunul Dumnezeu ,sa mergem cu curaj,pe Calea cea Dreapta!
Credinciosi ortodocsi din Romania asaltatii pe ierarhii vostrii cu asemenea intrebari! (Numai)cei curajosi si verticali vor iesi intri intampinarea voastra.
Asa este fratilor nu stiu de ce noi romanii suntem asa de lasi de ce nu vrem binele poporului acestuia de ce nu ne sperie gandul ca suntem la un pas de a ne lepada de Hristos de ce oare nu realizam aceste lucruri .Unde o fi credinta aceea a stramosilor nostri care luptau cu Ierarhii si cu domnitorii in frunte pentru apararea Ortodoxiei si a neamului nostru.De ce nu ne sperie faptul ca prin aceste cipuri fie ele puse pe diferite documnete fie in corpul nostru in cele din urma ne iau intimitatea ,sunt semnele unei adevarate dicataturi mai ingrozitoare decat cea din timpul comunismului.Comunistii nici prin visele lor cele mai frumoase nu ar fi visat o asa tehnologie performanta de supraveghere in detaliu a oamenilor.Cum se face ca grecii desi nu au trecut prin ce am trecut noi inainte de 89 au protestat vehement impotriva acestor documente ,cand de fapt noi treb sa sarim 5 Km in sus cand e vb de acetse mecanisme de supraveghere .Domnul sa ne dea curaj de marturisire .AMIN
se observa o mare tristete …..in vocea femeii si mustrarea nu a venit ca o judecata …ci ca un semn al faptului ca trebuie luata o atitudine!!!!
Fara dezbaterea pe care tot ei au anuntat-o ticalosii au votat legea cu buletine obligatorii cu cip in Romania incepand cu 1 ian 2011.
http://victor-roncea.blogspot.com/2009/03/s-transat-romanii-vor-fi-obligati-sa.html
In unanimitate. Se rasucesc in mormant toti voievozii nostri sa vada ce cozi de topor conduc acum tara.
Pe cine reprezinta ticalosii astia? A mai ramas ultima solutie, stringerea de semnaturi.
Catre Mihai….Acei “ticalosi” care conduc Romania azi, sint fii unor mame din poporul nostru,…nu toti, ca dupa cum spunea si un parinte, “daca ai sti citi straini sint in conducerea Romaniei si daca nu esti mason, nici o usa nu ti se deschide”. Deci daca vrem conducatori, preoti buni, trebuie ca mamele noastre sa i nasca. Dar cind vedem ca tot mai multi nu vor sa si mai intemeeze o familie dupa tainele traditiei bisericii noastre, ci prefera sa locuiasca in concubinaj aminind casatoria pina uita de ea,plus ca au sanse f mari ca sa se desparta etc,…deci copii care rezulta din aceste relatii, personal nu cred ca te poti baza pe ei….??? Probabil ca si astia care ne conduc, provin de la mame denaturate, deoarece sint folositi ca cozi de topor si stiti cu totii de cine, sper… la fel se spune in Apocalipsa, despre antihrist, ca va proveni dintr o desfrinata,…!
Scuze daca v am plictisit
Ce trist este ca, chiar intre noi, crestinii care ne vrem a fi pe aceeasi baricada, apar de multe ori, mai multe divergente si pareri de sine, decat vorbe si fapte care sa ne uneasca si sa ne sporeasca credinta!
O cunosc pe aceasta mama, si-i cunosc si pruncii, si-i cunosc si durerea, care este aceeasi cu a mea, cu a ta, cel care citesti acest comentariu si cred, cu a multora, care n-au taria s-o marturiseasca, indiferent de modul pe care l-ar putea alege!( dar, au poate, un mod mai la indemana de a se manifesta si anume, comentariul si, revin,cu regret, parerea de sine!)
Eu n-am copii, dar ma doare numai gandul ca intr-o zi,in aceste vremuri grele, as putea sa aduc un copil pe lume si sa-mi inzecesc suferinta, vrand sa-l cresc crestineste si sa-mi fie, pe zi ce trece, tot mai rau…ma doare si gandul ca nepotii mei si copii prietenilor mei trebuie sa infrunte laolalta cu noi, cei mari, duritatea vremurilor si ignoranta conducatorilor( de orice fel, or fi fost ei, pentru ca nu fac eforturi sa se diferentieze).
Cat despre marturisirea publica facuta prin aceasta scrisoare, nu pot sa spun decat, ca… Dumnezeu lucreaza! Si asta, pentru crestinul traitor este deajuns!
Doamne ajuta!
Kobra nu ai plictisit, dincontra. Tot ce spui e adevarat. Consider ca acum este un timp de indreptare. Stiu ca in fiecare seara la ora 22.00 multi crestini ortodocsi se roaga cu rugaciunea inimii pentru anumite probleme.
Sa ne rugam 2-5 minute pentru toate mamele ortodoxe, pentru toti copii nostri. Fratilor, trebuie sa ne unim si sa ne intarim sufletele!
Un alt punct pe care l-ai atins tu Kobra, mi-a amintit de avorturi. Nu mai exista grija pentru copilul nenascut. Sa ajutam ProVita, si alte organizatii care lupta CU ADEVARAT pentru copii, pentru femei si pentru familie. Ajutorul poate fi mic, dar sa fie.
Dumnezeu s-o binecuvanteze pe mama care a starnit discutia asta. Cred ca aici nu este vorba de un IPS ci de toti din conducerea bisericii noastre. Unde sunt, ce fac ei acum?
Recitesc franturi din Viata parintelui Calciu si vad exact vremurile de azi: de lasitate. Nu este cazul cu toti parintii, insa in afara de IPS Bartalomeu care si-a spus deschis parerea, si in afara de IPS Teofan care a cerut un studiu, nu am vazut nimic. Daca gresesc, completati. Ma refer doar la Inalt Prea Sfintitii bisericii noastre.
Doamne ajuta
eu mi-am propus sa zic cat mai des rugaciunea asta :
” Doamne Iisuse Hristoase iti multumesc pentru toate cate imi dai si rele si bune ; Doamne Iisuse Hristoase miluieste-ma pe mine pacatosul si da-mi puterea de a face binele pe care Tu il doresti de mine ; Doamne Iisuse Hristoase bucura si veseleste inimile tuturor oamenilor de pe pamant si adu-i la cunoasterea adevarului Tau ”
socot ca orice duh , sau stare sufleteasca care nu se cuprinde in ( nu se inrudeste cu ) aceasta rugaciune este de la demoni …
am vazut suflete cu adevarat curate de orice nemultumire si patima , de orice judecare si orice gand desart : cand vii in apropierea acelor persoane ti se schimba sufletul dintr-o data si realizezi intr-o clipita greselile care le-ai facut in ultimile saptamani , luni si ani , si primesti in acel moment puterea de a iesi din acele greseli ; sufletul ti se umnple de o rugaciune permanenta si lipsita de orice frica sau incrancenare … te simti foarte jos in comparatie cu acele suflete si doresti sa le imiti comportamentul cu adevarat smerit dar iti dai seama ca nu esti in stare ; juri ca de acuma incolo sa faci totul pentru a nu mai pierde iar starea ce ti s-a transmis gratie trecerii pe langa tine a acelor persoane stralucitoare …
of , de as fi si eu ca acele persoane ; stiu ca am sa ajung si eu odata si odata la acea stare de rugaciune , dar cand ?
eu sunt o mama tanara a doua fete(9 si4 ani)i am explicat celei mari pe masura varstei sale ce este cunumarul666 din codul de bare.as vrea sa explice si preotii in bisericii fara frica sau rusine sau alt resentiment despre cip-uri ptr ca avem nevoie sa auzim asta din gurile lor, de incurajarile lor in credinta ca si noi la randul nostru sa ne hranim copiii cu invatatura in Hristos. fara frica tre sa ne spuna ce tre sa facem ptr ca este o realitate ,sfarsitul nu e fictiune cum cred unii si copiii trebuiesc invatati de mici clea Bisericii a adevarului intruHristos,ca sa nu i pierdem.k mame suntem responsabile in fata lui Dumnezeu ptr ei si ptr faptele lor pana la majorat
. mamelor luptati pentru copiii vostri, ptr mantuirea lor
Revin cu virgula comentariul de la articolul cu PS Calinic.
“Gura ta cea cinstitoare de Dumnezeu o deschide si fa rugaciune pentru tot clerul Bisericii, pentru Arhierei si calugari si pentru preotii sfintitori. Pentru tot sufletul crestinesc ca pazindu-se cu solirea ta in pace sa binecuvanteze pe Domnul intru toti vecii.” (Cantarea a VIII-a, Sf. Dimitrie Basarabov).
http://www.youtube.com/watch?v=MsKs-ptmhtw
Poate considerati ca e off-topic, nu cred ca e, deoarece subiectul se refera la mai – marii BOR. SI pentru ei trebuie sa facem rugaciuni.
Si SFINTII LUI DUMNEZEU INCA fac minuni. Doar ca ne-am pierdut noi credinta… CRED, DOAMNE, Ajuta necredintei mele!
Si in loc de rugaciunea lui Iisus am putea incerca, la ora 22, sa facem Rugaciunea Ultimilor Stareti de la Optina, impotriva pecetluirii cu semnul antihristului:
“Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu, pazeste-ne de inselaciunea vicleanului antihrist a carui venire se apropie si ne pazeste de toate uneltirile lui. Acopera-ne pe noi, pe toti ortodocsii de mrejele lui cele viclene in tainica pustie a mantuirii Tale. Nu ne lasa pe noi Doamne sa ne ingrozim de frica cea diavoleasca, mai mult decat de frica lui Dumnezeu si sa ne indepartam de Tine si de Biserica Ta cea Sfanta. Da-ne Doamne mai bine sa patimim pentru numele Tau si sa murim in credinta ortodoxa cea adevarata, decat sa ne lepadam de Tine si sa primim semnul lui antihrist si sa ne inchinam lui. Da-ne noua zi si noapte lacrimi ca sa ne plangem pacatele noastre si indura-te de noi Doamne in ziua infricosatei judecati. AMIN!”
Asa ar trebui sa ne rugam.
Ajuta-ne, Doamne, ca fara de Tine nu suntem decat “o mana de pamant uscat in fundul unui mormant”. (PR.Cleopa)
Doamne ajuta. Am vazut ca fratele Danion declara Sinodul din 25-26-02-2009 talharesc. Cuvinte grele si eu sper ca ce face se inscrie in ascultarea pe care o face fata de duhovnicul sau. Fratiilor la olimpiada de religie faza judeteana , profesorii care au supravegheat elevii si ceilalti profesori au primit de la inspector cartea: INTRODUCEREA ACTELOR DE IDENTITATE CU CIP IN ROMANIA mijloc de ingradire a vietii personale si a libertatii religioase. Astfel s-a primit dovada ca nu numai I.P.S. Bartolomeu e impotriva cipurilor, da el a declarat pe fata asta, insa acum stim ca mai sunt si alti Ierarhi care sunt impotriva cipurilor, insa nu au marturisit pe fata acest lucru ei stiu de ce, eu ca un simplu profesor de religie incercam sa va prezint un ton moderat in speranta ca cei care marturisesc dreapta credinta sa nu fie acuzati de dezbinare, de neascultare de Biserica, si sa nu se ajunga la asta,asteptam ca ecumenistii sa faca acest lucru, l-au incercat prin declaratia domnului Stoica etc, dar se pare ca ei ne-au provocat, iar Parintii ne-au dat semnalul ca trebuie sa facem ca Sfantul Ierarh Nicolae sa dam o palma ecumenistiilor. Acum sa speram ca o sa revina cei care nu respecta dreapta credinta la ea? Sa dea Bunul Dumnezeu, dar sunt putine sansa. Ceea ce a declarat fratele Danion e grav dar E MARTURISIREA DREPTEI CREDINTE. Calea de mijloc, este calea dreapta -a nu se confunda ca caldiceala, dar se pare ca a venit timpul sa dam un avertisment celor care uita ce sunt: Astfel ve cer iertare, nu am vrut sa ajungem la asta si fac un apel
OMNILOR DIN IERARHIA BISERICEASCA ORTODOXA REVENITII LA INVATATURILE DE CREDINTA SI DEBARASATIVA DE ECUMENISMUL UMANIST! ALEGETII CALEA ADEVARUL SI VIATA_ ORTODOXIA, S-AU ….
IUBITII SI IERATI!
Eu cred ca ar trebui sa reactionam si noi ca poporul grec. Sa iesim in strada, poate asa prind mai multi curaj si sa ia si atitudine din partea celor de sus (ma refer si la politicieni…)
iata ce am primit pe mail de dimineata:
“Iaca, asa se ia atitudine impotriva nedreptatilor care ne vin din partea
statului. Vrednicul de pomenire Hristodulos, Arhiepiscopul Atenei la
Tesalonic,împreună cu Sfântul Sinod şi poporul ortodox protestând împotriva scoaterii din buletine a apartenenţei religioase (pe buletinele lor scrie: creştin
ortodox). Va place privelistea aceasta, cand sinod, cler si popor credincios
sunt in acelasi cuget si dau impreuna marturie? …La noi, purtatorul de cuvant al
Patriarhiei, alearga primul sa-si faca pasaport biometric… Binecuvantat
drept-slavitorul poporul grec!
(Laurentiu Dumitru)
***
Arhiepiscopul
Hristodulos: “ORICE MÂNĂ A VRUT SĂ SE ATINGĂ DE
BISERICĂ S-A USCAT!”
“ÎNTÂI SUNTEM GRECI ŞI ORTODOCŞI ŞI ABIA APOI
EUROPENI !!!” POPORUL SCANDEAZĂ: “GRECIA ÎNSEAMNĂ
ORTODOXIΑ!” (ΕΛΛΑΣ ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!)
“CE PUTERE V-A ADUS ASTĂZI MII (de fapt,
milioane – n.tr.) DE OAMENI AICI, DACĂ NU
PUTEREA CREDINŢEI??? NU EXISTĂ O ALTĂ
ÎNTRUNIRE CARE SĂ FI FOST ATÂT DE MULT CLEVETITĂ CA
ACEASTA!!! ŞI-AU DESCHIS GURILE AMENINŢĂTOARE ŞI ÎMPROAŞCĂ CU VENIN
ÎMPOTRIVA NOASTRĂ!”
“DAR ACUM, VĂZÂND ACEASTĂ ICOANĂ EMOŢIONANTĂ A
POPORULUI MĂRII (alături de mare), ACEASTĂ MĂREŢIE A
PREZENŢEI VOASTRE AICI, ACUM ÎMI DAU SEAMA CÂTĂ DREPTATE A AVUT SFÂNTUL
SINOD SĂ HOTĂRASCĂ SĂ AIBĂ LOC MAI ÎNTÂI ÎN TESALONIC PRIMA PULSAŢIE A
INIMII NOASTRE CARE SĂ SE ÎNTINDĂ PE ÎNTREGUL TERITORIU AL GRECIEI PENTRU A
TRIMITE PRETUTINDENI MESAJUL CĂ GRECIA ÎNSEAMNĂ ORTODOXIA!!!”
“A AVUT DREPTATE SFÂNTUL SINOD SĂ SE AŞTEPTE CA, AICI, MACEDONIENII ŞI
TRACII, EPIRII ŞI TESALIENII SĂ RĂSPUNDĂ – AICI – CU UN CONVINGĂTOR
“PREZENT” LA APELUL BISERICII LOR! VĂ MULŢUMESC, VĂ LAUD ŞI VĂ BINECUVINTEZ
PENTRU ACEASTĂ CIVILIZATĂ PREZENŢĂ BISERICEASCĂ AICI. ESTE UN SCUMP
PRIVILEGIU SĂ-I AI PE TINERI ALĂTURI DE TINE!”
“AICI SUNT ŞI PREOŢII NOŞTRI! PREOŢII SIMPLI, RESPECTABILI ŞI CU TOTUL
DĂRUIŢI AI POPORULUI NOSTRU CARE ÎN FIECARE ZI CERTIFICĂ MARELE ŞI
NEBIRUITUL ADEVĂR CĂ ÎN SPATELE FIECĂRUI PREOT SE ASCUNDE UN NOU PAPA
FLESAS” (Papa Flesas este renumitul arhimandrit Gregorios Dikaios,
important lider religios in revolutia din
Peloponez, nn)!
“PE DREPT CUVÂNT, OMUL SIMPLU DIN ACEASTĂ ŢARĂ CERE SĂ FIE INFORMAT DE CE
ACEASTĂ GRABĂ? DE CE CU PRILEJUL BULETINELOR EXPRESIA UNEI ASTFEL DE PATIMI
ÎN DAUNA BISERICII? DE CE ACEASTĂ STĂRUINŢĂ PLINĂ DE PIZMĂ ÎNTR-O HOTĂRÂRE
DE DEZBINĂ?
CREDINCIOSUL NOSTRU POPOR NU O VREA, NU O ACCEPTĂ!D E CE ACEST DISPREŢ FAŢĂ
DE IERARHIE? MAI ÎNTÂI GRECI ŞI ORTODOCŞI ŞI APOI EUROPENI!!!” (Acum poporul
scandează: Grecia înseamnă Ortodoxia!)
(intrerupand poporul)
“ORICE MÂNĂ A VRUT SĂ SE ATINGĂ DE BISERICĂ, S-A USCAT!”
“VOR SĂ DETERMINE GRECIA SĂ O FACĂ PE ATEUL CA
SĂ APARĂ, CHIPURILE, ANCORATĂ ÎN ACTUALITATE ŞI
PROGRESISTĂ! ACUM VI S-A PĂRUT CĂ A VENIT CEASUL VOSTRU!? DAR CU SPADA
AUTORITĂŢII VEŢI REUŞI ÎN PLANURILE VOASTRE? AŢI AJUNS DE RÂS! SUNTEŢI ÎN
BEZNĂ, RĂTĂCIŢI ÎN NOAPTE!
V-O REPET: VEŢI RĂMÂNE IARĂŞI SINGURI! POPORUL NU VĂ VA URMA! PENTRU CĂ SE
OPUNE PLANURILOR VOASTRE ÎNTREG CELĂLALT POPOR GREC!”
“VREŢI SĂ AUZIŢI CE AU ÎN MINTE ŞI CE PROGRAMEAZĂ ŞI PLANIFICĂ?” Poporul
răspunde:
Da!
“ASCULTAŢI AŞADAR:
I.SĂ DISPARĂ DIN FRONTISPICIUL (ANTETUL) CONSTITUŢIEI NOASTRE INVOCAREA
ADRESATĂ SFINTEI TREIMI!!! ÎN NUMELE SFINTEI, CELEI DE O FIINŢĂ ŞI
NEDESPĂRŢITEI TREIMI…
II. SĂ FIE OBLIGATORIE CĂSĂTORIA CIVILĂ ŞI SĂ NU SE RECUNOASCĂ DE CĂTRE STAT
CĂSĂTORIA RELIGIOASĂ!
III. SĂ NU VĂ JURAŢI PE EVANGHELIE! NICI GUVERNUL, NICI PARLAMENTUL, NICI
PREŞEDINTELE STATULUI!
IV. SĂ SE SCOATĂ DIN VÂRFUL STEAGULUI CINSTITA CRUCE! (poporul huiduie)
ÎNSEAMNĂ CĂ VOR SCHIMBA ŞI STEAGUL NOSTRU PENTRU CĂ ARE PE EL CRUCEA!!!
VĂD CRUCEA ŞI SE DEMONIZEAZĂ!!!! PARCĂ CRUCEA A VĂTĂMAT ACEASTĂ ŢARĂ…”
Dumnezeu sa ne dea putere sa ne aparam copii, neamul, tara si constiintile curate!
Frate Stelu,
De acord cu tot ce zici.
Dar ce va face sora Liliana cand va trebui sa isi schimbe pasaportul pentru State?
Noi mai avem 2 ani pana la buletine cu CIP, sa ne lumineze Duhul pina atunci.
o sa fie si la noi iesiri in strada cu buletinele si o sa loveasca si in bor cu prilejul asta ; insa io am sa fiu la pustie pe vremea aia si din fericire nu am sa mai aud nimic …
@vulturul
“Am vazut ca fratele Danion declara Sinodul din 25-26-02-2009 talharesc. Cuvinte grele si eu sper ca ce face se inscrie in ascultarea pe care o face fata de duhovnicul sau.”
Pomul se cunoaste dupa roade iar sinodul dupa rezultat. Nu fratele Danion Vasile este in afara ascultarii, sa stam stramb si sa judecam drept, nu este nebun cel ce striga ca imparatul este gol.
Oricum, moara duduie, sufletele oamenilor merg aliniate cuminti spre masina de tocat a Europei. Aceste decizii luate de oameni fara chip formeaza rotite dupa rotite dintr-un mecanism infernal care inghite destine nemestecate. Imi este peste putinta sa-mi inchipui o iesire “colectiva” din aceasta situatie, sa-mi inchipui o politica “laissez-faire” a sistemului la adresa opozantilor sai.
De ce oare s-a insistat atat pe “democratie”? Monarhul fiind totusi un om, deciziile sale erau supuse greselii cat si propriei constiinte, “raul” nu se putea desfasura intr-un mod continuu si coerent. Dupa ani de lupte tot aparea un “erou civilizator”, o figura luminoasa care recupera handicapul fratricidului si-si impingea neamul o treapta mai sus. Noutatea adusa de revolutii este inlocuirea deciziei “omului” cu cea a “sistemului”. M-am uitat pe cine sa dau vina ca s-au aprobat tacit mizeriile astea de legi referitoare la acte… pe cine??? Fiecare va spune ca era cu treburi, ca era in teritoriu, ca a fost prezent dar nu s-a intrunit numarul necesar de voturi… Sistemul acesta impersonal a capatat parca viata si lupta pentru stapanirea gazdei pe care o paraziteaza, desi este evident ca gazda se simte din ce in ce mai rau. Acesti virusi ne numara banii, ne cantaresc fumul din horn si sunt din ce in ce mai infometati. Este doar inceputul acestor sisteme sociale ce par a fi organisme modificate genetic, idei monstruoase ce au luat nastere din minti bolnave.
Maica Domnului sa ne ajute!
[...] O inima de mama catre o inima de ierarh – scrisoare deschisa a unei simple credincioase catre IPS TE… Asasinati de FMI România se confruntă cu un risc ridicat de proteste sociale Targu-Mures 1990 – Un Kosovo romanesc Anglia – argumentele in favoarea introducerii cartii electronice de identitate: apa de ploaie Un soldat israelian: Ni s-a spus ca ducem un razboi religios impotriva ‘gentililor’, in Gaza Barcelona – represiunea brutala a unei demonstratii studentesti pasnice Oamenii din spatele lui Obama(video) (Genial!) Tehnic vorbind, USA e deja falita Din Codul Civil – Copilul viu dar neviabil nu are drepturi Gordon Brown: Progresismul va invinge, era laissez faire a luat sfarsit FMI sau: Cui serveşte criza Se va instraina si productia de energie din Romania? ADEVARUL DESPRE PASAPORTUL TEMPORAR Coalitia impotriva ortodocsilor Finalul probabil al crizei (film) O solutie “a la Obama” la actuala criza economica = eliminarea notiunii de mostenire Dupa Kazahstan, Rusia cere infiintarea unei monede globale care sa inlocuiasca dolarul Lumea fara intimitate (video) Lovitura finala Tratatul de la Lisabona si pedeapsa capitala – “Vara furiei” ar putea fi letala Catre toate blogurie anti-sistem: FMI = ROMANIA GAME OVER Bloggerii sunt adevaratele “tinte” ale modificarilor din Codul Civil; de ce tace presa ? Presedintele Kazahstanului vrea moneda unica mondiala Romania – in pericol de a deveni natiune suspecta (video) Incalzirea cu lemne sau carbuni – in curand interzisa Ungaria va intra în faliment Prorociri pentru Romania – Parintele Arsenie UE – daca nu taci .. pierzi pensia! Epidemia de frica Stiri din Africa [...]
Scrisoarea acestei credincioase este miscatoare si totodata, pe deplin justificata. Consider ca cei care ne pastoresc trebuie sa se exprime liber si fara teama in fata credinciosilor asupra acestei probleme. Sa spuna raspicat! Duhovnicul meu s-a pronuntat hotarat in biserica impotriva Gardasil-ului si a cip-urilor. De ce le lipseste curajul atator slujitori ai Bisericii? Stiu, unii veti raspunde ca sunt oameni, ca au si ei temeri. Dar atunci cum ramane cu mantuirea?
intelegi inima de mama si ai nevoie de ea oricand, dar mai ales cand nu mai este nu ne ramane decat sa ne rugam. doresc tuturor mamelor din lume sa fie alaturi de copiii lor, indiferent de varsta, la orice si oricandt sa binecuvanteze Bunul Dumnezeu toti parintii ca avem nevoie de ei si sa-i cinstim. post usor si ganduri bune! asa sa ne ajute Dumnezeu!
FRAŢI ROMÂNI !
Evenimentele din ultima vreme ne indreptatesc sa credem ca cei ce construiesc din umbra Noua Ordine Mondiala pregatesc pas cu pas cadrul legal, politic si economic pentru instaurarea Statului Planetar, in care toti locuitorii Planetei Pamant vor fi redusi la stadiul de sclavi.
Observam cum si in Romania, prin intermediul clasei politice aservite iudeo-masoneriei, se adopta intr-un ritm accelerat o legislatie aberanta, ce are drept unic scop obtinerea controlului total asupra populatiei, dupa modelul deja urmat de alte tari asa-zis “democratice”.
Un astfel de control total asupra romanilor se cauta a se impune prin noua legislatie privind documentele de calatorie, cartile de identitate si permisele auto. Prin inserarea gradata in timp in aceste documente, de micro-cipuri cu tehnologie RFID – ce sunt active in spatiul radio-electronic, se incearca o apropiere insidioasa de fiinta fiecarei persoane, o invadare a spatiului personal al carei ultim scop este marcarea (ciparea) fiecarui individ cu tehnologie RFID in vederea abolirii oricaror libertati individuale.
Un pas important in acest sens a fost deja facut prin emiterea Hotararii de Guvern nr. 55/25.02.2009 privind dispozitivele medicale implantabile active care reglementeaza posibilitatea introducerii de micro-cipuri dotate cu tehnologie RFID la fiinta umana – momentan din ratiuni medicale.
Aceasta ultima reglementare in domeniul micro-cipurilor, a fost destul de putin mediatizata, fiind deloc intamplator lansata in “conul de umbra” creat de atragerea atentiei publicului in dezbaterea pricinuita de aparitia pasapoartelor biometrice.
Tocmai de aceea este FOARTE IMPORTANT sa relansam campania impotriva micro-cipurilor cu tehnologie RFID din perspectiva acestei noi reglementari privind dispozitivele medicale implantabile active.
Din acest motiv, Asociatia Civica Dreptate va invita sa participati in numar cat mai mare in ziua de Duminică, 29 martie 2009 intre orele 12.30 – 17.00 la mitingul şi marsul de protest impotriva implementarii cipurilor biometrice in fiinţa umană. Mitingul va incepe in Piaţa Universitatii la ora 12.30, pe treptele din fata Crucii ridicata in memoria victimelor minerioadelor – pe partea cu Teatrul National. În aceasta locaţie vom rămâne până la ora 14.00, după care se va porni in mars pe carosabil –banda 1 de circulaţie, catre Piata Unirii – in dreptul crucii de la poalele Dealului Mitropoliei, unde mitingul va continua cu discursuri, pana la ora 17.00.
Scopul adunarii publice:
1. Protestăm împotriva emiterii de către Guvernul României a H.G. nr. 55/25.02.2009 privind implanturile medicale active.
2. Cerem ca Sfantul Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane să condamne emiterea de către Guvernul României a H.G. nr. 55/25.02.2009 privind implanturile medicale active întrucât acestea aduc atingere libertăţii de conştiinţă şi religie a întregii suflări creştin ortodoxe.
Va rugam sa anuntati cat mai multe persoane pentru ca participarea la acest miting sa fie exemplara.
Cei ce doresc sa ajute prin actiuni de voluntariat (lipit de afise, raspandire de fluturasi sau alte activitati – cum ar fi promovare pe internet) sunt rugati sa ia legatura cu organizatorii.
Persoane responsabile cu organizarea: Golombos Tiberiu (telefon 0732745763), Groza Petre (telefon 0766340988).
TREZESTE-TE Crestine! TREZESTE-TE Romane!
„Mai, sa stiti ca multi vor pleca din Tara, dar putini se vor intoarce. Va veni vremea cand ar dori sa se intoarca si n-or mai putea, caci ROMANIA va fi inconjurata de flacari”. (Sf. Arsenie Boca)
In aceasta TARA atat de incercata, ROMANIA, un adevarat inspirat Parinte de catre PreaSfantul si de Viata Facatorul DUH, Iustin Parvu, SCOATE BICIUL Cuvantului Lui DUMNEZEU si LOVESTE CRESTINESTE in hidra masonica, in nelegiuirile nelegiuitilor acesteia!
LUPTA pe fata a INCEPUT! Romania are un DESTIN cu totul special si fiecare dintre noi putem contribui la acest DESTIN SPIRITUAL de EXCEPTIE al ROMANIEI, LOVIND cu BICIUL Cuvantului Lui DUMNEZEU in toate lucrarile acestea demonic inspirate, care s-au facut sub indrumarea «dragilor» nostri conducatori, despre care Parintele Arsenie Boca, Sfantul Arsenie Boca, spunea ca vor fi mai rai decat cel de pana in ’89.
Pentru aceasta este nevoie de POST si RUGACIUNE, dar si de ACTIUNI SOCIALE DECISIVE prin care sa fie inlaturati de la conducerea Tarii si din toate organismele de conducere, fie ca este vorba despre sanatate, cultura, industrie, agricultura, mass-media, Biserica etc. toti acesti «schimbatori de bani» si «targoveti» masonizati, toti acesti vanzatori de Tara care pe fata iti zambesc fotografic si pe la spate te biciuiesc cu hule impotriva IUBIRII, impotriva OMENIRII, impotriva DUMNEZEIRII din fiecare dintre noi. ROMANIA trebuie sa iasa din aceasta hora draceasca a comunitatii criminalilor europeni, care acum vor sa ucida si sufletul, nu numai trupul romanilor crestini.
ROMANIA este O TARA CRESTINA si GESTUL SUPREM prin care ARATA ca este CRESTINA este de a iesi din aceasta gasca de criminali europeni, CU ORICE PRET, pentru a-si PASTRA IDENTITATEA NATIONALA.
Aceia care sunteti ROMANI ADEVARATI, CU SANGE de CRESTIN in VINE, sa stiti ca A VENIT VREMEA SA BICIUIM cu CUVANTUL Lui DUMNEZEU, al DUMNEZEULUI ADEVARAT, al PREASFINTEI si de VIATA FACATOAREI TREIMI, pe toti aceia care vor sa faca din TARA asta, ROMANIA, o piata de desfacere, o tara de vanzatori si tonetari, un circ grotesc, o marfa in mainile lui uciga-l toaca.
Pentru a contribui fiecare ROMAN cu adevarat la acest destin cu totul deosebit al ROMANIEI este necesar ca pe langa RUGACIUNE si POST sa cerem cu totii SCOATEREA IN ILEGALITATE a MASONERIEI in ROMANIA, caci de-aici vin toate problemele sociale cu care se confrunta romanii. Deci este necesar SA FIE INITIATA o CAMPANIE de STRANGERE de SEMNATURI pentru SCOATEREA IN ILEGALITATE a MASONERIEI in ROMANIA. RAUL trebuie TAIAT de la RADACINA, ca altfel da din nou lastari, ca o hidra monstruoasa.
MASONERIA si ACTIVITATILE ei in ROMANIA sunt CAUZA acestor rele cu care ne confruntam: introducerea pasapoartelor cu cip, introducerea permiselor auto cu cip si introducerea cartilor de identitate cu cip (asta se urmareste in continuare), campania de vaccinare a fetitelor si femeilor din ROMANIA, cu scopul ascuns de a le steriliza si imbolnavi pe cat mai multe fetite si femei, dar si panarama „gripei aviare”, panarama cu sarea iodata bagata pe gat oamenilor prin decret parlamentar, panarama cu soia si alte plante modificate genetic introduse in ROMANIA etc.
Trebuie facut un demers prin care sa fie scoase codurile de bare si de la animale, care deja au inceput sa sufere de pe urma marcarii lor electronice. Or, carnea si laptele animalelor marcate electronic sunt daunatoare si omului care le consuma!!!
Masoneria si-a implantat oameni peste tot in punctele cheie din Romania:
-in industrie, pentru a facilita ruinarea industriei romanesti, pentru a falimenta si pentru a vinde tot ce se mai poate vinde,
-in cultura, pentru a promova contra-cultura imbecilizatoare,
-in medicina, pentru a face „greseli” de genul vaccinurilor GARDASIL, pentru a introduce vaccinuri infestate cu HIV sau alte toxine, cum a fost un caz demonstrat in Iasi, cand au fost infestati mai multi copii de la o casa de copii,
-in alimentatia publica, pentru a promova E-urile daunatoare sanatatii, inclusiv sarea iodata pe care romanii sunt OBLIGATI s-o manance!
-in agricultura, pentru a distruge cat se poate si acolo, introducand plante modificate genetic si lasand in Tara aceasta, ROMANIA, mai mult parloage,
-in invatamant, pentru a tampi cat se poate pe tinerii romani si pentru a-i distrage de la problemele adevarate cu care se confrunta ROMANIA, invitandu-i sa plece cat mai multi in strainatate, ca in Romania nu-si pot gasi de lucru pe masura invataturii lor,
-in mass-media, pentru a raspandi usor toate zvonurile si toate nelegiuirile, pentru a crea curente de opinie in favoarea masonilor, un exemplu graitor fiind TACEREA pe care o pastreaza TRINITASUL alaturi de celelalte posturi de (dez)informare in masa, acum, cand este atacata fatis DEMNITATEA ROMANILOR CRESTINI!!! Pentru comparatie, amintiti-va cum urla toata mass-media cand a fost vorba de „propagarea” gripei aviare comandata de la Bruxelles.
-in sistemele de Banci si credite bancare, asigurari sociale si pensii private, pentru a acumula bani de la populatie si pentru a saraci lumea in momentul in care va fi declansat „colapsul financiar”.
-in Biserica!!! pentru a sminti pe oamenii care mai cred in Dumnezeu, dar care nu cunosc prea multa teologie si nici invataturile Sfintilor Parinti despre Apocalipsa si despre sfarsitul foarte apropiat al acestei lumi de suferinta si cosmar. (vezi Parintele Paisie Aghioritul, Sfantul Lavrentie de Cernigov si Sfantul Nil Izvoratorul de Mir de la Muntele Athos)
ROMANILOR, ajutorul nu va veni de la un partid sau altul, ca in toate sunt infiltrati masonii, ci AJUTORUL VINE de la DUMNEZEU!!!
ACTIUNEA INTELEAPTA este de a DISTRUGE CAUZA tuturor acestor probleme, pe de o parte, personal, prin POST si RUGACIUNE, si social, prin SCOATEREA IN ILEGALITATE a MASONERIEI in ROMANIA.
Mai mult decat atat, TREBUIE ca ROMANIA sa fie SCOASA din Uniunea Europeana, din aceasta uniune a criminalilor europeni, care vor sa ucida si trupul, dar si Sufletul omului!
DUMNEZEULE ADEVARAT al IUBIRII, Care esti VIU si ATOTPUTERNIC, PREA SFANTA si DE VIATA FACATOARE TREIME, ajuta-ne ca pe acest PAMANT al ROMANIEI sa se faca PURUREA LUCRARILE TALE si ale SFINTELOR TALE PUTERI CERESTI, AMIN!
Tulburatoare intr-adevar scrisoarea d-nei Ana Lupei… Parcurgand un pic si postarile am simtit nevoia sa va impartasesc si eu cateva cuvinte. Am vazut cuvine precum: chip-uri, masonerie, eliminarea icoanelor, antiecumenism, democratie…. si o revolta mocnita ce se ascunde in spatele tuturor acestor termeni. Dati-mi voie, ca si crestin ortodox, sa va spun care este parerea mea. Mantuitorul Iisus Hristos le spune fariseilor si carturarilor (care conduceau oficial treburile spirituale pe atunci) ca trebuie sa dam cezarului ce este al cezarului, in contextul pe care bine il stim cu totii. Nu stiu cu ce ar putea sa-mi afecteze mie masoneria, credinta in Dumnezeu. Daca eu am o credinta puternica, fundamentata pe exemplul sfintilor noastri si al mucenicilor, atunci chip-urile nu mai au nici o putere asupra mea. Daca ele insa, ajung sa-mi controleze puterea de decizie e clar ca trebuie sa ma razvratesc si sa le repudiez, daca ele insa tin de administrativul cezarului de zi cu zi atunci nu stiu daca trebuie sa fac atata revolutie si sa-mi tulbur pacea sufleteasca. Eu cred ca e si un mare spirit de turma care actoneaza destul de puternic in contextul in care stim cu totii ca ortodocsii nostri romani in marea lor majoritate nu prea citesc… ( sau nu prea au timp sa citeasca) nici Sfanta Scriptura nici Vietile Sfintilor ce sa mai spun de Filocalie. Inteleg ca ascultarea de duhovnic e mare lucru, dar pe langa asta Dumnezeu ne lasa si liberul arbitru pe care fiecare ni-l formam in functie de experienta vietii. Apoi despre ecumenism vorbesc mai toti marii invatati ai ortodoxiei contemporane: Olivier Clement(teologul francez), Antonie Bloom (Mitropolit de Suroj), Cristos Yannaras(teologul si filozoful grec) …. si nu ca ceva indezirabil. Eu cred ca inainte de toate e bine sa privim in sufletul nostru, la credinta noastra si atunci cand constiinta ne va spune ca suntem in stare sa ne iubim aproapele ca pe noi insine, atunci sa mergem la lupta cu sistemul si cu ratacitii…
@ Alex:
Cu ultima fraza din mesajul tau suntem de acord, chiar deunazi am scris niste comentarii si am pus niste postari in acest sens, dar in rest ni se pare ca ai o multime de contradictii. Tocmai daca citesti ce spun sfintii, marii traitori si nu doar “invatatii” contemporani, vei putea intelege ce e in neregula si cu ce ne afecteaza si masoneria, si ecumenismul, si cipurile… Gasesti o multime de articole pe siteul acesta si pe altele, si nu numai pe internet, ci si o multime de carti din care poti intelege argumentele foarte multe si consistente carre te intereseaza. Chiar nu avem vremea si nu e locul sa le reluam aici. Iar in Filocalie si in vietile sfintilor nu scrie sa te calauzesti dupa voia proprie si “experienta vietii”, pe care le numesti impropriu “liber arbitru”. Totul tine pana la urma de sinceritatea cu noi insine, cu constiinta noastra si de iubirea noastra de Adevar. Iarta-ne! Doamne, ajuta!
@Alex
“Nu stiu cu ce ar putea sa-mi afecteze mie masoneria, credinta in Dumnezeu. Daca eu am o credinta puternica, fundamentata pe exemplul sfintilor noastri si al mucenicilor, atunci chip-urile nu mai au nici o putere asupra mea. Daca ele insa, ajung sa-mi controleze puterea de decizie e clar ca trebuie sa ma razvratesc si sa le repudiez, daca ele insa tin de administrativul cezarului de zi cu zi atunci nu stiu daca trebuie sa fac atata revolutie si sa-mi tulbur pacea sufleteasca.”
Acu’ 65 de ani se folosea scopolamina (serul adevarului) pentru a infrange si pe cei mai puternici. Intre timp stiinta a avansat in manipularea organismelor vii (medicamente, unde radio, telepatie, hipnoza, …). Se spune ca cine are informatie are putere. Oare cip-urile nu sunt tocmai pentru obtinerea de informatii (si nu numai) deci pentru detinerea de putere? Dar oare cine e in spatele tuturor acestor lucruri? Ce se urmareste? Cine ce are cu credinta noastra stramoseasca, cu tainele ortodoxe, cu sufletul nostru ? E clar ca e satana! El lucreaza prin oameni ! Sa fie oare vorba de masoni ?!
Cand nu stiu sa raspund, cand se termina stiinta si cunoasterea – incepe credinta. In Apocalipsa se spune de 666 si ca nu trebuie sa ne insemnam cu 666. Nu stiu (desi banuiesc) ce inseamna asta. DAR … cativa oameni drepti si sfinti (Parintele Iustin, Parintele Arsenie Papacioc, IPS Bartolomeu Anania, multi alti preoti de mir) ne spun cu toata taria SA NU PRIMIM CIPURILE ! TREBUIE sa-i cred!
P.S. Cand Iisus a fost intrebat de dajdie El nici nu s-a atins de ban ci doar a intrebat al cui chip e pe el.
In alta ordine de idei m-am intrebat si eu cum ar fi putut raspunde sau riposta prelatii nostrii. Dupa episodul “Corneanu” – Sinodul de la Cluj si-a precizat pozitia INAINTE de Sinodul BOR. Parintii nostri Iustin Parvu si Arsenie Papacioc nu au renuntat la nicio parere exprimata inainte de sinod. Pentru mine e destul! E clar ce trebuie facut!
Doamne ajuta-ne !
@ admin
Multumesc pentru cuvintele tale la mesajul meu. Nu am vrut sa supar pe nimeni cu cuvintele mele. Spun doar ca un crestin adevarat n-o sa vorbeasca niciodata de masoni, sau sa dea cu sutul in ecuminism s.a.m.d. Daca marii invatati ai ORTODOXIEI contemporane pe care i-am enumerat nu sunt atat de mari pe cat ar vrea unii sa fie, hai sa vorbim atunci de sfintii nostri ORTODOCSI contemporani: Valeriu Gafencu (pe care Nicolae Steinhardt il numeste : ‘Sfantul inchisorilor din Romania’) pr. Ilie Lacatusul (care are moaste neputrezite la Bucuresti)… Acestia si-au luat cununa muceniciei in inchisorile comuniste si la Canal, batuti fiind, schingiuiti, neavand alta vina decat aceea ca si-au marturisit credinta in Hristos. Pentru ei nu conta ca au in fata un luteran, un baptist sau un adventist, ci cu dragoste vorbeau de Dumnezeu tuturor si incercau sa le usureze crucea multora chiar daca ei insisi erau intr-o stare deplorabila… Un exemplu: Cand Valeriu Gafencu a primit in inchisoare niste sterptomicina, medicament care sa-i amelioreze boala de plamani de care suferea, acesta cu bucurie a cedat-o unui coleg de celula care suferea de aceeasi boala, si care din intamplare era pastor luteran. Acesta din urma a supravietuit iar Valeriu s-a stins la scurt timp. Acesta este ecumenismul pus in fapta de sfinti si de care vorbeste Mantuitorul insusi in parabola cu Samarineanul cel milostiv… Sa ma iertati daca v-am gresit cu ceva.
Draga alex, nu e absolut deloc nevoie sa numim ecumenism ceea ce se intampla in inchisorile comuniste. Ecumenismul este o ideologie, o practica politica fara fond, fara acoperire si fara finalitate reala. Se bazeaza pe presupozitii care nu au de-a face cu adevarul asa cum il experiem in Biserica.
Ce se intampla in inchisori era provenit din duhul jertfelniciei, al dragostei intru adevar. Iar sfintii inchisorilor, inclusiv Sf. Valeriu Gafencu, aveau si constiinta importantei convertirii celor de alta credinta la ortodoxie. Chiar exemplul cu pastorul Wrumbrandt e lamuritor in acest sens, vezi discutiile din cartea marturisitorului Ioan Ianolide. Si tocmai unii dintre acesti mari marturisitori, printre care si parintele Gheorghe Calciu sau Ioan Ianolide au denuntat fara drept de apel masoneria ca stapanire globala antihristica.
In ceea ce priveste “teologii” mentionati de tine, ar fi important sa aducem aminte ca in ortodoxie teolog este nu cel cu studii, ci traitorul, induhovnicitul, sfantul. Sfanta Maria Egipteanca, analfabeta si fara Scripturi in pustia in care salasluia, stia “par coeur” Biblia, pentru ca descoperise Cuvantul in adancul inimii sale. Ea este teolog, nu intelectualul care are bibliografie… La fel este si in cazul Sf. Siluan Athonitul – este un mare teolog al vremurilor noastre, desi avea doar doua ierni de scoala.
Apoi, unele nume mentionate de fratia ta nu sunt prea in regula dpdv dogmatic. Yannaras are mari probleme dogmatice si se afla in raspar cu parintii de la Muntele Athos. Iar eu, ca simplu credincios, ma iau nu dupa un oarecare intelectual care fumeaza in timpul liturghiei, ci dupa acesti parinti care sunt rugatori pentru lumea intreaga. Ei, care se jertfesc, ei, care isi pun sufletul pentru noi si de care noi nu suntem vrednici, au spus ca ecumenismul, masoneria, tendintele spre dictatura globala sunt fenomene inspirate de cel viclean. Prin urmare, pe acestia ii credem, si nu pe slavitii acestei lumi…
http://www.razbointrucuvant.ro/2008/04/07/trebuie-sa-ascultam-de-dumnezeu-mai-mult-decat-de-oameni/
“Stăpânirilor trebuie să ne supunem, în măsura în care ele menţin ordinea divină în lume, pentru că ele sunt „slugile Domnului” şi – ca unor slugi ale Domnului. Stăpânirilor trebuie să ne supunem, pentru că ele, ca slugi ale Domnului, poartă sabie, cu care pedepsesc răul şi apără binele. Stăpânirilor trebuie să ne supunem, pentru că ele, slugile Domnului, sunt „înfricoşătoare pentru faptele rele”, şi nu pentru cele bune. Atunci însă, când stăpânirile devin periculoase pentru faptele bune, când stăpânirile prigonesc binele dumnezeiesc, şi mai mult decât toate, binele şi atotbinele acestei lumi – pe Iisus Hristos, iar prin aceasta Biserica Sa, atunci acestor stăpâniri nu se cuvine să ne supunem, nici să le ascultăm. Creştinul trebuie să se lupte cu ele, şi să se lupte anume prin binecuvântatele mijloace evanghelice. Niciodată creştinul să nu îndrăznească să se supună mai degrabă oamenilor, decât lui Dumnezeu, şi mai cu seamă oamenilor potrivnici Dumnezeului adevărat şi Evangheliei Lui.
La început stăpânirea fusese dată, în principiu, de la Dumnezeu. Când însă stăpânirea se abate de la Dumnezeu şi se ridică împotriva lui Dumnezeu, în acest caz ea se transformă în silnicie şi prin aceasta încetează de a mai proveni de la Dumnezeu şi este de la diavol. Deci noi, creştinii, cunoaştem şi taina stăpânirii şi taina silniciei: stăpânirea este binecuvântată de Dumnezeu, silnicia însă, este blestemată de Dumnezeu.
Tot ce vine de la Dumnezeu este bine, iar dacă acest bine este întrebuinţat în rău este de la diavol, întrebuinţarea în rău a celor dumnezeieşti – iată unde stă diavolul, şi toată diavoliada lumilor toate, la un loc cu lumea oamenilor. Stăpânirea vine de la Dumnezeu, şi până când ea rămâne în Dumnezeu şi sub Dumnezeu şi cu Dumnezeu – este binecuvântată. Părăsindu-L pe Dumnezeu, ea se transformă în violenţă – prin aceasta supunându-se pe sine puterii antidumnezeieşti – diavolului.
Aceasta este învăţătura dreptmăritoare şi apostolică, patristică, evanghelică despre natura şi valoarea stăpânirii. Aceasta este sfânta şi infailibila învăţătură ortodoxă a Bisericii lui Hristos, aşa a fost de la început şi până acum, şi de acum în vecii vecilor”.
Frate Alex, ingaduie-mi sa-ti sugerez cateva linkuri care ar putea fi de ajutor, daca ai putina vreme si dorinta de aprofundare:
http://www.razbointrucuvant.ro/2008/05/29/sa-nu-primesti-nici-o-invatatura-gresita-sub-pretextul-dragostei-sau-demistificarea-ecumenismului/
http://www.razbointrucuvant.ro/2008/01/31/cuviosul-parinte-epifanie-despre-participarea-bisericii-ortodoxe-la-consiliul-mondial-al-bisericilor-si-despre-ziua-mondiala-a-rugaciunii/
http://www.razbointrucuvant.ro/2007/11/06/parintele-epifanie-iubire-si-adevar-epistola-catre-patriarhul-ecumenic/
http://www.razbointrucuvant.ro/2007/09/30/ce-inseamna-sa-i-iubim-pe-vrajmasii-bisericii-si-cum-o-putem-face/
http://www.razbointrucuvant.ro/2007/09/15/epistola-plina-de-durere-a-cuviosului-paisie-aghioritul-despre-tulburarile-din-biserica/
http://www.razbointrucuvant.ro/2007/09/06/pr-gheorghe-calciu-parintele-nostru-marturisitor-masoneria-si-organizatiile-internationale/
http://www.razbointrucuvant.ro/2007/08/08/pr-gheorghe-calciu-despre-masonerie/
http://www.razbointrucuvant.ro/2007/05/04/pr-gh-calciu-ortodoxia-si-ecumenismul/
http://www.razbointrucuvant.ro/2007/11/19/parintele-gheorghe-calciu-pitesti-dupa-pitesti/
http://www.razbointrucuvant.ro/2009/02/25/ioan-ianolide-despre-iudaizarea-lumii/
http://www.razbointrucuvant.ro/2009/03/20/ovidiu-hurduzeu-strategii-gnostice/
@admin
Multumesc pentru raspuns din nou draga Admin si fratelui Gand. Apreziez sincer grija pe care o aveti ca lucrurile sa nu ramana fara raspuns. E adevarat ca teologii pe care i-am pomenit sunt mai putin vehiculati insa meritele lor nu trebuie trebuie cu vederea… mai ales daca acestia incearca o primenire in sanul bisericii noastre, sau sunt exponentii ortodoxiei noastre in occident. Nu vreau sa par dizident dar o primenire este cu adevarat necesara in biserica noastra destul de secularizata de altfel. Nu ma refer la a deveni si noi protestanti si nici la cei care au darul credintei si nu este necesar sa ispiteasca duhurile pentru a crede, insa ce ne facem cu copii ca cei ai d-nei Ana Lupei, care cresc si presiunea lipsei de Dumnezeu din toate mediile lor ii duc aproape inevitabil catre negare. Eu unul, am la serviciu mai bine de 50 de colegi tineri cu totii, eminenti in domeniile lor de activitate, foarte cu bun simt, aproape toti botezati ortodocsi, dar care sunt morti desi sunt vii. Cand vobesc cu ei si ajungem la o oarecare partrasie toti aproape imi spun ca nu mai sunt copii sa creada in povesti….sau ca au cautat si s-au convins… sau poate ca exista Dumnezeu dar biserica si preotii ni-L tin ascuns… si alte asemenea raspunsuri. Cred ca ar fi momentul ca Biserica lui Hristos sa iasa dintre zidurile bisericii si sa se disipe peste tot unde se poate: in familii, pe strazi, in locurile de distractii frecventate de tineri, in scoli, in tramvaie etc. Nu avem nevoie de legi pentru asta, e deajuns exemplu activ al nostru al tuturora. Nu inteleg cum de cultele neoprotestante sunt atat de bine organizate in acest sens iar noi cu 2000 de ani de Hristocentrism ne pierdem… Am fost in multe biserici si de la oras si de la sate si vedeam biserici pline de oameni in varsta (care in curand nu vor mai fi…) iar de la Altar predicile in zile de mari sarbatori se pierdeau in derizoriul ununi serviciu savarsit din obligatie… Mergeti in seminariile teologice si in facultatile de teologie si-i veti vedea pe preotii de maine,… multi nici nu mai cred in Dumnezeu. (cunosc exemple…) Ce este de facut atunci? Masonii sunt de vina? Ce s-a intamplat cu statutul de biserica misionara din sanul Ortodoxiei? Eu cred ca in fiecare din noi trebuie sa fie un glas de Sf. Ilie sau de Ioan Botezatorul, altfel… Iertare inca odata tuturor.
@ DAN
Frate. Intrebarea ta cu privire la Liliana este justa si dreapta.
Daca va alege cip-ul (pasaportul cu cip), il va pierde pe Dumnezeu si pe mine. Daca va alege pe Dumnezeu, ma va alege si pe mine.
Domnul da si tot Domnul ingaduie luarea a ceea ce El a dat.
Ce va da Domnul voi primi, daca voi avea putere.
Dumnezeu sa ma ajute! DUMNEZEU SA NE AJUTE!
Rugati-va pentru mine si pentru Liliana!
O veste proasta pentru sora Ana si pentru noi, toti ceilalti…
http://www.youtube.com/watch?v=9YdTkrfmxz0